اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار هندیجان از آماده باش ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی هندیجان برای استقبال از مسافران نوروزی

احمد جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از آماده باش ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: با نزدیک شدن به سال 93 و ایام نوروزی تمام امکانات و نیروهای خدماتی ادارات و سازمان‌های موجود در شهرستان را بسیج کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: این شهرستان با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار دلچسب و وجود پتانسیل‌های بی‌نظیر، آماده‌تر از سال‌های گذشته مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران است.

فرماندار هندیجان در ادامه از مسئولان جایگاه‌های سوخت رسانی، نانوایی‌ها، بانک‌ها و پلیس راه‌های هندیجان ـ دیلم و هندیجان ـ سربندر خواست امنیت جاده‌ها و سفر مسافران نوروزی را آماده کنند.

وی تصریح کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی توسط شهرداری نیز در دستور کار قرار دارد.

جعفری‌نسب همچنین عنوان کرد: هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، اداره راه و شهرسازی و میدان میوه و تره بار نیز برای خدمت رسانی‌های دیگر به مسافران نوروزی باید آماده باش و کشیک باشند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز در بحث اسکان در مدارس همراه با شهرداری در پارک‌ها، وظیفه استقرار میهمانان و مسافران را بر عهده دارند.

فرماندار هندیجان ابراز داشت: نیروی انتظامی نیز وظیفه امنیت مسافران را بر عهده دارد و از این نظر اسکله بحرکان، بندر سجافی پوشش کامل داده می‌شوند.

وی بیان کرد: برای خرید مسافران و البته شهروندان نیز در ایام نوروز و حتی تعطیلات، بازار میوه فروشان فعال و اماده خدمت رسانی است و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نیز بر قیمت ها نظارت و کنترل مکفی را خواهد داشت.

جعفری‌نسب بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به صورت کشیک فردی برای زیارت مسافران، زوار و کاروان‌های راهیان نور مهیای پذیرایی خواهد بود.

وی با اشاره به فعال کردن اسکله شناوری بندر بحرکان گفت: با این حرکت گردشگری و دلپذیر، مسافران نوروزی برای دیدن خلیج فارس، دل به دریا می‌زنند.

فرماندار هندیجان اظهار کرد: نقشه‌های راه‌ها و اماکن مختلف شهری و روستایی نیز توسط هلال احمر و شهرداری در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت تا چون سال‌های گذشته مشکلی پیش روی شهروندان قرار نگیرد.

وی در پایان از سازمان آب و فاضلاب شهرستان نیز خواست در این ایام هیچگونه مشکلی در خصوص قطعی آب پیش نیاید تا خاطره‌ای ماندگار از تعطیلات نوروزی در اذهان شهروندان و مسافران به یادگار بماند.

انتهای پیام/72001/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول