اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اندیمشک خبر داد

راه‌اندازی 7 کمیته برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در اندیمشک

سرپرست فرمانداری اندیمشک از تشکیل و راه‌اندازی هفت کمیته برای پذیرایی و استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 7 کمیته برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در اندیمشک

حمیدرضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از تشکیل و راه‌اندازی هفت کمیته برای پذیرایی و استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: جلسه هماهنگی خدمات سفر و استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور اندیمشک با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌های این شهرستان تشکیل شد.

وی در ادامه بر آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری اندیمشک اضافه کرد: خدمت‌رسانی به میهمانان در اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان باید به شکلی باشد که خصوصیت مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم این استان را به خوبی نشان دهد.

وی ابراز داشت: کمیته‌های مشخص شده برای این منظور باید با هماهنگی و همراهی یکدیگر و همچنین بسیج همه نیروها و امکانات خود، روند خدمات‌رسانی به میهمانان و کاروان‌های راهیان نور را با سرعت و کیفیت بهتری به انجام برسانند.

گودرزی در پایان عنوان کرد: در جلسات تشکیل شده نوروزی، در خصوص وظایف هر یک از کمیته‌ها بحث و تبادل نظر شده است و تصمیماتی در جهت هماهنگی بیشتر میان مسئولان اخذ پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته‌های تدارکات نوروزی متشکل از مسئولان ادارات آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، مسئولان سدهای دز و کرخه، نیروی انتطامی و پلیس راهور و اداره صنعت معدن و تجارت هستند.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول