اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس تاکید کرد

لزوم توجه به گردشگری چهارمحال و بختیاری در تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری استان ظرفیت بالقوه خوبی را برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم به وجود آورده که می‎توان از این ظرفیت در تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.

لزوم توجه به گردشگری چهارمحال و بختیاری در تحقق اقتصاد مقاومتی

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: آمریکا و برخی کشورهای غربی بر این باورند که ملت ایران با تحریم‌ها از پا درمی‌آید اما مقام معظم رهبری با شناختی که از ملت ایران دارد به ارائه راهکارهای راهبردی برای دستیابی به استقلال اقتصادی اقدام کرده و یقینا مردم غیور ایران اسلامی همانند دیگر عرصه‌ها از این امتحان نیز سربلند بیرون می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه در حالی که به رغم خلق حماسه سیاسی مطالبات مردم در ارتباط با تحقق حماسه اقتصادی گام‌های اساسی را برمی‌دارد، تصریح کرد: ابلاغ جدید این سیاست‌ها توسط مقام معظم رهبری می‌تواند نقطه عطفی در پذیرش مردمی تحول اقتصادی ایجاد کند.

جلیل با اشاره به ظرفیت‌های این استان و بهره‌گیری از آن‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: گردشگری استان ظرفیت بالقوه خوبی را برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم به وجود آورده که می‎توان از این ظرفیت در تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی به اولویت‌های استان اشاره کرد و افزود: اولویت‌های استان کشاورزی، دامپروری، صنعت، نفت، گاز، پتروشیمی و توریسم است که باید به آن‌ها بهای لازم داده شود و از هر یک از این بخش‌ها به نحو درستی استفاده کرد.

وی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه تاکید کرد و گفت: ایشان با توجه به شرایط خاص کشور، اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که هم مردم و هم مسئولان اجرایی در تحقق این فرموده مقام معظم رهبری باید با تمام توان تلاش کنند.

جلیل، به کارگیری مدیریت صحیح از سوی مسئولان کشور را مهم‌ترین راهکار اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور برشمرد و افزود: کم کردن واردات و توجه خاص به امر تولید، کاهش تجملات و عدم استفاده از کالاهای لوکس و صداقت و همراهی مسئولان با مردم از دیگر این راهکارهاست.

انتهای پیام/68004/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول