اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان:

خود‌اتکایی هدف اصلی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اصلاح الگوی مصرف یکی از مسائل مهم اتکا به توان خود است که نقش موثری در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دارد.

خود‌اتکایی هدف اصلی اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، یوسف ارجونی اظهار داشت: ملت غیور ایران با وجود تمام گرفتاری‌ها، به رهبر و انقلاب خود پایبند هستند و همیشه با حضور در صحنه نشان خواهد داد که به دشمن اجازه ورود و عملیات روانی نخواهند داد.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف و دوری از تجمل‌گرایی، خاطر نشان کرد: کشور ایران سرشار از ثروت‌های کم‌نظیر طبیعی و انسانی است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران منبع غنی از ذخایر گاز و نفت در دنیا است افزود: نیاز دنیا به ایران مشهود است.

ارجونی ادامه داد: در مذاکرات 1+5 با وجود اینکه بخش بسیار سطحی از تحریم‌ها لغو و حذف شد اما جمعیت بسیاری از کشورهای خارجی و سرمایه‌گذاران به ایران ورود پیدا کردند و کار تبادلات اقتصادی را در پیش گرفتند که این نشان‌ دهنده نیاز دنیا به ایران است.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه سلمان در ادامه یادآور شد: اگر بتوانیم به توان خود بیشتر تکیه کنیم می‌توانیم استقامتی که دشمن در مقابل ما قرار داده است را با برنامه‌ریزی منسجم و دراز مدت بشکنیم.

وی همچنین گفت: اصلاح الگوی مصرف و دوری از تجمل‌گرایی یکی از مسائل مهم اتکا به توان خود است که می‌توانیم هم بنیه داخلی خود را محکم کنیم و هم نقش اقتصاد مقاومتی را در داشته‌های خود بیشتر کنیم.

انتهای پیام/75009/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول