اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان استاندارد کشور:

نقش استاندارد در سیاست‌های ابلاغی رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی پررنگ است

معاون سازمان استاندارد کشور، نقش استاندارد در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را پررنگ دانست.

نقش استاندارد در سیاست‌های ابلاغی رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی پررنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید مرندی‌مقدم ظهر امروز در شورای استاندارد استان اصفهان، گفت: اگر قصد داریم به توسعه پایدار دست یابیم، باید قوانین استاندارد را به طور کامل رعایت کنیم.

وی اظهار کرد: رعایت استانداردها باید همه جانبه باشد و نمی‌توان تنها به رعایت یک یا چند مورد از اصول استاندارد اکتفا کرد.

معاون سازمان استاندارد کشور خاطرنشان کرد: به طور نمونه در زمینه سد سازی اطراف دریاچه ارومیه تنها به رعایت استانداردهای سد سازی توجه شد و روی تمامی رودخانه‌هایی که در آن حوالی بود سد استاندارد نصب شد تا کشاورزی در آن حوالی رونق یابد، اما خیلی زود دریاچه ارومیه خشک شد و زمین‌های کشاورزی را به شوره زار تبدیل نمود و همه این موارد به علت عدم رعایت استاندارد‌های زیست محیطی بود.

این مسئول اضافه کرد: در یک زمانی هم توانستیم به بازارهای کشورهای اطراف دست یابیم و تولیداتمان را در این بازارها عرضه کنیم، اما عدم رعایت استاندارد و بی کیفیت بودن این تولیدات سبب شد تا خیلی زود این بازارها را از دست دهیم.

مرندی‌مقدم، نقش استاندارد در سیاسیت‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را پررنگ خواند و این موضوع را نشان از اهمیت بالای این امر دانست.

وی در پایان متذکر شد: در این سازمان با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد نمی‌توان همه ماموریت‌ها را به خوبی انجام داد و باید از بخش خصوصی در اجرای ماموریت‌ها به خوبی و نحو مطلوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/63031/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول