اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتصاد مقاومتی بنیادی‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از بنیادی‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه، مسئله اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد مقاومتی بنیادی‌ترین عوامل پیشرفت و توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خر‌م‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی امشب در نخستین همایش هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشک از استاندار و عوامل برگزار کننده این همایش، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب، استقلال همه‌جانبه بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد استقلال در بُعد اقتصادی کشور بوده است، اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان نظام مسئله اقتصادی کشور را مورد هجمه قرار داده‌اند و در این سال‌های اخیر شاهد هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان بر اقتصاد کشور بوده‌ایم، با درایت، تیزبینی و اندیشه الهی مقام معظم رهبری امروز شاهد استقلال اقتصادی نیز در کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: ‌امروز مقام معظم رهبری با اندیشه الهی که داشتند، جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: امروز همه اقشار مختلف مردم بر این مطلب اذعان دارند که تنها راه برون‌رفت از توسعه دشمن، اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه کار اقتصادی نیازمند دو عنصر اساسی مدیریت و برنامه‌ریزی است، تصریح کرد: یک مدیر و مسئول باید کم‌خرج و کم‌هزینه باشد، اما متأسفانه امروز برخی از افراد به دنبال هزینه کردن و خرج کردن هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:‌ مدیریت و برنامه‌‌ریزی اساس پیشرفت، رشد و تعالی کشور است و مدیر مومن کسی است که در زندگی کمک حال باشد.

میرعمادی با اشاره به اینکه اگر کسی مدیر باشد از تمام فرصت‌ها استفاده می‌کند، عنوان داشت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را به کار بیندازیم، باید از تمام فرصت‌ها و نیروها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: کاهش بیکاری، افزایش سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر در سایه مدیریت و برنامه‌ریزی خوب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: اثر خوب افزایش بهره‌وری است، چراکه ما تا 700 برابر در زمینه بهره‌وری ظرفیت داریم.

میرعمادی ابراز  داشت: مدیریت و برنامه‌ریزی نشاط و پویایی می‌آورد و موجب زنده شدن جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه اساس هستی بر پایه مدیریت و برنامه‌ریزی است، اذعان داشت: مدیران و مسئولان باید اعتقاد به اقتصاد مقاومتی داشته باشند و در میان مردم اعتماد به نفس و روحیه ایستادگی را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مدیریت و برنامه‌ریزی بر کسب و کار، درآمد،تولید و .. بسیار مهم است، عنوان داشت: مهم‌ترین ضعف استان لرستان نبود مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی در این استان بوده است. چراکه اگر مدیریت و برنامه‌ریزی در توزیع ثروت و اعتبارات به درستی انجام نگیرد، موجب مشکلات می‌شود.

میرعمادی در پایان یادآور شد: کلید اقتصاد مقاومتی مدیریت و برنامه‌ریزی است و هر جا مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفت آنجا ما سربلند بودیم.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول