اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

باید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مبارزه با جنگ تحمیلی اقتصادی رفت

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سیاست‌های کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است از این رو باید با تکیه بر درون و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به جنگ تحمیلی اقتصادی برویم.

باید با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مبارزه با جنگ تحمیلی اقتصادی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شیروان، سردار حسینعلی یوسف‌علیزاده در دومین اجلاسیه مجمع عمومی بسیج شهرستان شیروان با اشاره به اینکه اگر این مجامع در چارچوب قرار بگیرد مؤثر واقع خواهد شد، گفت: نباید در گذشته و حال بمانیم بلکه باید به آینده پر از امید، نشاط، آزادی، عزت و پیشرفت نگاه کنیم و انتظار این است که حقایق، روشن و شفاف و قابل رویت مطرح شود تا اگر عیب است برطرف و اگر حُسن است رشد داده شود.

وی با اشاره به معضل مواد مخدر در کشور افزود: یکی از راه‌های ترانزیت مواد مخدر در جهان، کشور ایران است و ما برای مقابله با ترانزیت مواد مخدر، در این راه شهدای زیادی داده‌ایم.

یوسف‌علیزاده ادامه داد: همه شهرهای کشور در کنار قوت‌های انقلابی اسلامی و مکتبی که دارند ضعف‌های اجتماعی و آسیب‌های فرهنگی و اقتصادی هم دارند و خانواده‌های معتادین نیز آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند و ما باید برای کل جغرافیای کشور در مقابل این پدیده خانمان‌سوز طرح‌ریزی کنیم چرا که زندگی، جوانی و اقتصاد و آبروی خیلی از خانواده‌های درگیر اعتیاد روی شعله‌های اعتیاد همچنان می‌سوزد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با طرح این پرسش‌ها که برای عملیاتی شدن راهبردهای مقاومتی، چه تدابیر و اقداماتی ضرورت دارد و همچنین راهکارهای پاک شدن شهرها از مواد مخدر، خواستار بررسی و پاسخگویی به این پرسش توسط کار گروه‌های مجمع عمومی بسیج شهرستان شد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول