اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

احداث کارخانه کنسانتره آهن در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد گفت: کارخانه کنسانتره آهن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در این شهرستان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

احداث کارخانه کنسانتره آهن در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با سرمایه‌گذار کارخانه کنسانتره آهن عنبرآباد مذاکرات انجام شد و این کارخانه پس از تحویل زمین که اکنون در مرحله استعلامات اداری است، در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

مشایخی عنوان کرد: احداث این کارخانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان با پیش‌بینی بیش از 70 نفر اشتغالزایی در شهرستان عنبرآباد صورت می‌گیرد.

فرماندار عنبرآباد بیان داشت: کارخانه کنسانتره آهن عنبرآباد در زمینی به مساحت شش هکتار با زیربنای تاسیسات بیش از 2 هزار متر مربع احداث می‌شود.

مشایخی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود معادن غنی اعم از مس، آهن، سنگ و ... در شهرستان عنبرآباد، ظرفیت سرمایه‌گذاری با سوددهی خوب وجود دارد که از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/80005/ذ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول