اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

روند احداث کارخانه فولاد بافت تسریع یابد

فرماندار بافت گفت: روند احداث کارخانه فولاد بافت باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

روند احداث کارخانه فولاد بافت تسریع یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز ظهر امروز در جلسه شورای اداری بافت اظهار داشت: وصیت‌نامه امام خمینی (ره) چراغ راهی برای اسلام و کشور ماست و یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند ایشان برای ایران است.

وی افزود: امام خمینی (ره) رمز بقای این انقلاب را انگیزه الهی می‌داند که صاف و زلال است، این را بدانید که همزمان با ما انقلاب‌های زیادی صورت گرفت که حتی از یادها هم رفته‌اند، انقلاب مصر را دیدید که چگونه شکل گرفت و چگونه سرکوب شد، پس انقلاب ما متفاوت بوده است و باید این پرچم به دست امام زمان (عج) برسد.

بهروز تصریح کرد: وحدت رمز پیروزی ماست و امام خمینی (ره) تفرقه را عنصری خانه‌برانداز دانسته‌اند، تا زمانی که ما وحدت داشته باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، هدف اصلی انقلاب اسلامی به تعبیر امام خمینی (ره) اسلام و حکومت اسلامی است.

بهروز بیان داشت: این نظام حاصل تلاش و مجاهدت هزاران شهید،‌ جانباز، آزاده، ایثارگر و ... است و به همین سادگی به دست نیامده است، این نظام نعمتی بزرگ و الهی است و اگر در وظایف خود کوتاهی کنیم، بخشیده نمی‌شویم.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان بافت طی سال‌های اخیر مجوز 61 معدن، 65 مجوز تأسیس طرح‌های صنعتی و ... داده شده است که رقم بالایی است.

بهروز گفت: امید ما این بود که کارخانه فولاد دو ساله به بهره‌برداری برسد، اما محقق نشد.

فرماندار بافت اذعان داشت: سد بافت نتیجه تلاش‌های نماینده اسبق بافت است و پروژه‌های جاده‌ای و راه‌سازی بافت نتیجه تلاش‌های نماینده سابق بافت است و نماینده فعلی شهرستان بافت فردی کوشا و تواناست که بحق زحمات زیادی می‌کشد. 

انتهای پیام/80024/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول