اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس خبر داد

آغاز عملیات احداث کارخانه فولاد دانیلی شهرضا در آینده نزدیک

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، عملیات احداث کارخانه فولاد دانیلی شهرضا در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

آغاز عملیات احداث کارخانه فولاد دانیلی شهرضا در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح مطالعاتی احداث کارخانه فولاد دانیلی به عنوان یک پروژه بزرگ در راستای توسعه صنعتی منطقه جنوب استان اصفهان از چند سال گذشته آغاز شده است و با انجام مراحل نهایی، عملیات احداث این کارخانه مادر در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته، مدیرعامل ایتالیایی کارخانه فولاد دانیلی در روزهای پایانی بهمن جهت حضور در همایش بزرگ فولادسازان کشور و انجام مراسم کلنگ‌زنی این پروژه به ایران سفر می‌کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن به عنوان یکی از مهم‌ترین مزایای احداث این کارخانه به شمار می‌رود، افزود: جلوگیری از تداوم خام فروشی مواد اولیه در حوزه های صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه پنجم توسعه کشور مطرح است که احداث کارخانه فولاد دانیلی از مصادیق سیاست‌گزاری در راستای تحقق این مهم است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار از اساسی‌ترین نیازهای کنونی کشور است، بیان کرد: به لحاظ اینکه حل معضل بیکاری از مهم‌ترین اهداف مسئولان اجرایی در سطح شهرستان‌های شهرضا و دهاقان است، انتظار می‌رود با احداث این مجموعه عظیم صنعتی در آینده نزدیک زمینه اشتغال مستقیم هزاران نفر مهیا شود.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح سوابق درخشان فرماندار جدید شهرضا در حوزه‌های مدیریتی و اجرایی گفت: برخورداری از اخلاق و منش اسلامی، سعه صدر و توانمندی لازم در خصوص رصد مشکلات ساختاری شهرستان و ارائه راهکارهای لازم در این حوزه‌ها به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های آقای عقدایی به شمار می‌رود که بدون شک در آینده نزدیک شاهد ظهور آثار و برکات ناشی از آن هستیم.

وی تحقق وحدت و یکپارچگی بین مسئولان را از مهم‌ترین راهکارهای توسعه همه جانبه شهرضا برشمرد و اذعان کرد: در نشست وحدت و هم‌افزایی مسئولان که با محوریت امام جمعه شهرضا برگزار شد تمامی مسئولان و دست اندرکاران جهت تلاش برای رشد و تعالی همه جانبه شهرستان هم‌پیمان شدند.

انتهای پیام/63011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول