اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تجلیل از نام‌آوران فرهنگ و هنر هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: همایش تجلیل از نام‌آوران فرهنگ و هنر هرمزگان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تجلیل از نام‌آوران فرهنگ و هنر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین مرشدی با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان سفر می‌کند، اظهار داشت: در این سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های مختلفی در استان هرمزگان خواهد داشت که از جمله آن حضور در شهرستان رودان به عنوان نماینده عالی دولت و بررسی مشکلات این شهرستان است.

وی ادامه داد: بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله دیگر برنامه‌های این سفر است که طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده موسسه فرهنگی قرآن و عترت بهشت بندر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و از ساختمان هنرستان هنرهای زیبا، تالار مرکزی و تعاونی مسکن مطبوعات استان هرمزگان در بندرعباس بازدید به عمل می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری مراسم تجلیل از نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر استان هرمزگان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: در این مراسم از فرهیختگان و نام‌آوران عرصه فرهنگ و هنر که در سال 92 در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حائز افتخار برای استان هرمزگان شده‌اند، تجلیل می‌شود.

مرشدی تصریح کرد: همچنین در این سفر نشست صمیمانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نخبگان فرهنگ و هنر استان برگزار می‌شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیداری با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نیز خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رودان نیز علاوه بر بررسی مشکلات این شهرستان، برنامه‌های دیگری شامل دیدار صمیمی با هنرمندان شهرستان، سخنرانی در جمع مردم در مسجد جامع رودان و ادای احترام به شهدای این شهرستان با حضور در گلزار شهدا انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: همچنین پیش‌بینی شده تا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفری به جزیره هرمز از بزرگترین فرش خاکی جهان که در جزیره هرمز طراحی شده، بازدید کند.

انتهای پیام/2310/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول