اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره سوم کویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از افتتاح مؤسسه فرهنگی و هنری (چند منظوره) افق هزاره سوم کویر در بیرجند خبر داد.

افتتاح موسسه فرهنگی و هنری افق هزاره سوم کویر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر در آیین افتتاحیه این مؤسسه ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید همه موسسات فرهنگی و هنری بتوانند در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح ملی و فراملی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به ظرفیت نامحدود استان در رابطه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی و هنری خود با مؤسسات فرهنگی و هنری هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا این مؤسسات با توجه به تخصص خود در برگزاری این برنامه‌ها مفید واقع شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی فعالیت‌های مؤسسات را شامل مشارکت در برگزاری همایش و سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، کمک و همکاری برای گسترش تحقیقات، پژوهش‌های فرهنگی و هنری، گردآوری و تدوین مجموعه‌های مستند درباره مسائل فرهنگی، تهیه محصولات فرهنگی و هنری در حوزه کتاب  مطبوعات، نوارهای صوتی و تصویری، سی دی، فیلم‌های ویدئویی و اقلام رایانه‌ای مجاز به ویژه در زمینه‌های معارف اسلامی و ادبیات فارسی و همچنین ارائه خدمات پیمان مدیریت برای اجرای پروژه‌های فرهنگی و هنری برشمرد.

مطهری‌فر با اشاره به آمار مؤسسات استان افزود: تعداد مؤسسات چند منظوره دارای مجوز در استان چهار مؤسسه، مؤسسات تک منظوره دارای مجوز در استان دو مؤسسه، مؤسسات چند منظوره دارای موافقت اصولی در استان پنج مؤسسه(در شرف دریافت مجوز) است.

انتهای پیام/22482/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول