اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرعباس:

بلوار غدیر بندرعباس بازگشایی می‌شود

شهردار بندرعباس از بازگشایی بلوار غدیر بندرعباس در پی توافق شهرداری این شهر با ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری در 24 ساعت آینده خبر داد.

بلوار غدیر بندرعباس بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده صبح امروز در نشستی پیرامون این توافق گفت: این توافق بین شهرداری، معاونت عمرانی استانداری هرمزگان و قائم مقام شهرداری بندرعباس با ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف آزادسازی اراضی چمران جنوبی برای تکمیل و بازگشایی پروژه بلوار غدیر منعقد شده است.

وی با ابراز خرسندی از بازگشایی بلوار غدیر افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور تعداد بی‌شماری از هموطنان عزیزمان در شهر بندرعباس حجم ترافیکی سنگینی را شاهد خواهیم بود، در همین راستا تمام تلاش خود را برای بازگشایی بلوار غدیر به کار بردیم که حمایت‌های استاندار هرمزگان نیز تاثیر به‌سزایی در این امر داشت.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه طول بلوار غدیر برابر با 2 هزار و 100 متر و عرض آن به طور متوسط 30 متر است، بیان داشت: در گذشته یک هزار و 700 متر زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت این بلوار انجام شده است.

امینی‌زاده گفت: به علت مشکلات به وجود آمده، آسفالت 400 متر از این بلوار باقی‌مانده بود که عملیات اجرایی آن رو به پایان است.

بلوار غدیر بخشی از نوار ساحلی شهر بندرعباس است که توسط شهرداری بندرعباس توسعه یافته است.

در نوار ساحلی، که دسترسی شرق به غرب و بالعکس شهر را تسهیل می‌کند، امکانات متعددی از جمله بوستان‌ها، پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی و در تعطیلات امکانات اسکان و استقرار کمپ‌های مسافری با چشم‌اندازی زیبا فراهم شده است.

انتهای پیام/88001/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول