اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون عنوان کرد

آذین‌بندی بلوار اصلی شهر بردخون با تمثال شهدای انقلاب اسلامی

شهردار بردخون از آذین‌بندی بلوار اصلی شهر بردخون با تمثال شهدای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر خبر داد.

آذین‌بندی بلوار اصلی شهر بردخون با تمثال شهدای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید شریعت‌زاده امشب در آیین پرده‌برداری از تمثال شهدای بردخون در بلوار ورودی این شهر، اظهار داشت: به پاسداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری بردخون علاوه بر آذین‎بندی شهر با پرچم و تصاویر ماندگار و خاطره‎انگیز ایام انقلاب، با نصب تمثال شهدای بردخون در بلوار اصلی شهر تلاش کرده در راستای گسترش فرهنگ شهادت با ایجاد جلوه‌های بصری، موضوع الگوسازی و الگوگیری از مقام متعالی شهیدان و تقدیر از جهاد و شهادت را در اولویت برنامه‌های فرهنگی خود قرار دهد.

وی ادامه داد: شهدای ما در سال‎هایی که کمترین دسترسی به رسانه‌های جمعی و ارتباطات معمول خبری امروز در این منطقه میسر نبود، پیام انقلاب را با جان و دل دریافتند و در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی از بذل جان خویش دریغ نکردند.

شهردار بردخون خاطرنشان کرد: امروزه ما و جوانان شهرمان بیشتر از هر زمانی نیاز داریم ضمن مطالعه زندگی شهیدان با معجزه انقلاب، امام و رهبری در ساختن نسلی پویا، پرسشگر و ایثارگر آشنا شویم و در پیام‎رسانی خون شهیدان تلاش کنیم.

شریعت‌زاده تصریح کرد: کمترین دین ما نصب تمثال مبارک شهیدان پرافتخار انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در منظر عمومی است تا با این حرکت فرهنگی، علاوه بر اجر اخروی برای ما و همشهریان و بهره‎مندی از انفاس قدسیه شهیدان و عنایت آنها به تسهیل دشواری‌های موجود در امور اجرایی، الگوهایی عملی و ملموس به جوانان و نسل‌های آینده‎ساز شهرمان معرفی کنیم.

به گزارش فارس؛ همزمان با آغاز دهه فجر نصب تمثال شهدای بردخون در بلوار اصلی شهر بردخون عطر شهادت را به مشام عاشقان ولایت و شهادت رساند.

بردخون با تقدیم 23 شهید یکی از بخش‌های شهرستان دیر با سابقه‌ای طولانی در جهاد و شهادت از سالیان دور تاکنون، در 150 کیلومتری بوشهر و در حاشیه خلیج فارس واقع است.

انتهای پیام/66003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول