اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خواستار شد

لزوم تسریع در تکمیل روشنایی پروژه بلوار دانشگاه آزاد گچساران

فرماندار گچساران بر لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه بلوار دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکید کرد.

لزوم تسریع در تکمیل روشنایی پروژه بلوار دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه احداث بلوار دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان که با حضور شهردار دوگنبدان و رئیس شرکت توزیع برق این شهرستان صورت گرفت‌ ضمن تاکید بر لزوم تسریح در احداث این بلوار و تامین روشنایی آن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیش از 13 هزار دانشجو،‌ استاد و هیئت علمی دارد که روزانه از این مسیر تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: مسیر میدان فردوسی به سایت دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرددترین مسیرهای شهری بوده که توجه به آسفالت،‌ تکمیل بلوار ورودی دانشگاه و روشنایی این مسیر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

روشنایی معابر و خیابان‌ها یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان است

فرماندار گچساران با اشاره به اهمیت تامین روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر گفت: مهم‌ترین هدف ما خدمتگزاری به مردم بوده و تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر و ترمیم آسفالت خیابان‌ها از درخواست‌های عمده مردم از مسئولان شهری است.

رحیمی خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای توسعه روشنایی معابر سطح شهر بکار ببریم تا ضمن رضایتمندی مردم،‌ سبب ساماندهی و برطرف کردن مشکلات محلات مختلف شهر باشیم.

وی با اشاره به لزوم تعامل و هماهنگی مسئولان ادارات و نهادها در اجرای پروژه‌ها افزود: امروز تعامل بسیار خوبی بین مسئولان این شهرستان برای ارائه خدمت در زمینه‌های مختلف وجود دارد و همین تعامل و همدلی، رضایت شهروندان از خادمان خود را به همراه خواهد داشت.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با انجام روشنایی بلوار دانشگاه طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده، گامی موثر در راستای رفاه و آسایش ساکنین منطقه برداشته شود.

رحیمی از مسئولان مربوطه خواست تا در زمینه تکمیل بلوار دانشگاه آزاد و تامین روشنایی این مسیر اقدامی عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

انتهای پیام/82001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول