اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

برپایی جشنواره بزرگ تئاتر در 13 مدرسه سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از برپایی جشنواره بزرگ تئاتر در 13 مدرسه این شهر خبر داد.

برپایی جشنواره بزرگ تئاتر در 13 مدرسه سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جعفر امیری‌زاده ظهر امروز در آیین برگزاری جشنواره تئاتر در مدارس سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است و تقویت این نهاد امری مهم در جامعه است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت امری لازم و مهم است و همه باید کمک کنند تا شاهد پیشرفت آموزش و پرورش در تمام عرصه‌ها باشیم.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان این منطقه استعدادهای درخشانی دارند که برای شکوفایی این استعدادها باید نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و علمی اهتمام ورزیم.

امیری‌زاده از برپایی جشنواره بزرگ تئاتر در 13 مدرسه سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: جشنواره تئاتر در سطح 13 مدرسه دخترانه و پسرانه آغاز شده و کیفیت جشنواره بسیار بالاست.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد تاکید کرد: افزایش امکانات فرهنگی و هنری در مدارس سعدآباد مورد تاکید و توجه قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

مسئول سازمان دانش‌آموزی سعدآباد نیز بیان کرد: مسابقات فرهنگی هنری و جشنواره تئاتر با حضور مدارس پسرانه و دخترانه در منطقه سعدآباد آغاز شده است.

برج ثریا ابراز داشت: مسابقات فرهنگی و هنری در بخش تئاتر در دو بخش جداگانه برادران شامل پنج مدرسه از امروز آغاز شده است.

وی گفت: همچنین مسابقات جشنواره تئاتر خواهران نیز شامل هشت مدرسه از فردا در شهر سعدآباد و وحدتیه برگزار و گروه‌های برتر به استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول