اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان برگزیده جشنواره تئاتر فجر:

تئاتر ناب بر اساس تکنیک و ارتباط مردمی را دنبال می‌کنم

کارگردان و نویسنده برگزیده تئاتر فجر گفت: تئاتر ناب بر پایه تکنیک، دانش و ارتباط با مردم را با اعضای گروه شهرایران دنبال می‌کنم.

تئاتر ناب بر اساس تکنیک و ارتباط مردمی را دنبال می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جلیل امیری شامگاه یکشنبه در جمع هنرمندان عرصه تئاتر استان کرمان و آیین تجلیل از دست‌اندرکاران گروه برگزیده تئاتر شهر ایران در جشنواره فجر اظهار داشت: تئاتر از آغاز پیدایش، انسان را به سمت همگرایی برد.

وی بیان داشت: اگر نتوانیم به واسطه تئاتر همگرا و انسان باشیم، تئاتر بُن‌مایه‌ای ندارد، تئاتر ورای ما است و ما تئاتر کار می‌کنیم، اما تئاتر نیستیم.

مسئول گروه نمایش شهر ایران ابراز داشت: گروه شهر ایران از سال 88 با تعدادی جوان بی‌ادعا و کم‌تجربه کار خود را آغاز کرد و کار دو به دل نخستین اثر این گروه بود.

امیری با قدردانی از اعضای گروه نمایش شهر ایران افزود: هیچ زمان جایزه‌ها و جشنواره‌ها ملاک کار بچه‌های گروه شهر ایران نبوده است و تلاش می‌کنیم، کاری را که آغاز کرده‌ایم به ارزش برسد تا آن را به روی صحنه ببریم.

وی تصریح کرد: ما در گروه شهر ایران به روح یکپارچگی رسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم، این روح را از دست ندهیم و این گروه راهی را برای رسیدن به تئاتر ناب بر پایه تکنیک، دانش و ارتباط با مردم آغاز کرده است.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول