اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان خبر داد

اجرای تئاتر «رد پر پروانه‌ای از آن سر دنیا» در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تئاتر «رد پر پروانه‌ای از آن سر دنیا» دارنده 5 رتبه برتر جشنواره فجر در کرمان به روی صحنه می‌رود.

اجرای تئاتر «رد پر پروانه‌ای از آن سر دنیا» در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی امشب در جمع هنرمندان عرصه تئاتر استان کرمان و آیین تجلیل از دست‌اندرکاران گروه برگزیده تئاتر شهرایران در جشنواره فجر اظهار داشت: به طور معمول زمانی که معادلات سیاسی رقم می‌خورد، قبل و بعد از آن معادلات شاهد آرامش، سکون و عدم حرکت هستیم.

وی ابراز داشت: ما به این امر افتخار می‌کنیم که هرگز تغییر و تحولات سیاسی موجب نشده که در مسیر حرکت و ماموریت خود سکون یا عدم حرکت داشته باشیم، گرچه ضعف‌هایی وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: رویکرد امام خمینی (ره) برای دگرگونی و ارتقای فرهنگی بود.

سعیدی ادامه داد: تحول فرهنگی به دست دولت و کارگزاران نیست، بلکه موسسات و تشکل‌های فرهنگی و هنری باید فرهنگ را متحول کنند.

وی افزود: از شهریور ماه سال جاری تاکنون هیچ یک از بخش‌های فرهنگی و هنری را مغفول نگذاشته‌ایم و برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله نمایشگاه کتاب، جشنواره تئاتر، نمایشگاه قرآن و عترت، جشنواره فیلم فجر و ... را در کرمان برگزار کرده‌ایم.

این مسئول فرهنگی اذعان داشت: طی چهار سال حضور در رأس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان رویدادهای فرهنگی را مدنظر قرار داده‌ام و در بخش‌هایی بر اساس بضاعت بهتری که داشته‌ایم، بهتر عمل کرده‌ایم، اما جریانی را مغفول نگذاشته‌ایم.

سعیدی بیان کرد: هنرمندان کرمانی پرچمداران اصلی فیلم شیار 143 بودند و تولیدات استانی جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: برای اعتلای هنر باید ظرفیت‌های سراسر کشور را دید و فقط به تهران اکتفا نکرد.

سعیدی ابراز داشت: گروه تئاتر «رد پر پروانه‌ای از آن سر دنیا» از استان کرمان به کارگردانی و نویسندگی جلیل امیری در شش بخش جشنواره تئاتر فجر کاندیدا شد که در پنج بخش به رتبه‌های برتر دست یافت.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای اکران تئاتر «رد پر پروانه‌ای از آن سر دنیا» در کرمان فراهم می‌شود و از این گروه هنری حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول