اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد

حضور مدرس ملی تئاتر در نوشهر

سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر از حضور مدرس ملی در تئاتر نوشهر خبر داد.

حضور مدرس ملی تئاتر در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس ناتری امشب در بازدید از تمرینات تئاتر مکبث به کارگردانی مهدی صلاحی در جمع اعضای این گروه افزود: تنفس در فضایی که تئاتر تمرین می‌شود حالم را خوش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تئاتر هنری دارای ارزش است و در خود تئاتر هم هنرهای مختلف وجود دارد، ابراز داشت: موسیقی، نقاشی، گرافیک و نویسندگی در تئاتر وجود دارد و باید تلاش کنیم تا به گونه‌ای رفتار شود که الگوسازی در جامعه داشته باشد.

شمس ناتری با اشاره به اینکه باید برای تئاتر کارهایی تولید شود که قابل دفاع باشد، خاطر نشان کرد: آثاری باید برای اجرا انتخاب شود که بتواند با رعایت مسائل فنی و کارشناسی باشد.

وی با اعلام اینکه امروز مخاطبان تئاتر اگر چه شاید تعدادشان خیلی زیاد نباشد ولی عمدتا تئاتر را خوب می‌فهمند، گفت: تخصص و تجربه بدون تعهد خوب نیست، متخصصی که در هنر تعهد نداشته باشد ماندگار نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با بیان اینکه هرگاه بتوان تخصص، تجربه و تعهد را در کنار هم به کار گرفت مطمئنا آثار فاخری داریم، تصریح کرد: برای سال 93 در نظر داریم پخش فیلم‌های تئاتر همراه با نقد و بررسی با حضور کارشناسان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های ما بحث آموزش است، گفت: آموزشی که بتواند پایه‌های تئاتری ما را قوی‌تر از گذشته نگه دارد و برای این کار هم حتما از مدرسی ملی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/86019/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول