اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار همدان:

بحث گردشگری از اولویت‌های اصلی همدان است

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: بحث گردشگری از اولویت‌های اصلی استان است و همه باید برای جذب گردشگر بیشتر تلاش کنند.

بحث گردشگری از اولویت‌های اصلی همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا عراقی پیش از ظهر امروز در کارگروه میراث فرهنگی و صنایع دستی، گردشگری استان همدان اظهار کرد: استان همدان با توجه به نام بلندی که دارد، بسیار مورد توجه مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بحث گردشگری از اولویت‌های اصلی استان است و همه باید برای جذب گردشگر بیشتر تلاش کنند.

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه برنامه‌های همه ادارات باید در چارچوب مشخص خود تعریف شود، بیان کرد: با ساماندهی اصولی می‌توانیم بازتاب بهتری نیز در اجرای طرح نوروزی همدان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر حتی یک نفر سهل‌انگاری کند، مسئولیت متوجه همه کمیته‌ها می‌شود و کار همه زیرسئوال می‌رود.

عراقی از تمام مسئولان کمیته‌ها درخواست کرد گزارش مکتوب فعالیت‌های خود را به دبیر کارگروه ارائه دهند و گفت: جلسه بعد از این کارگروه با استاندار خواهد بود و در پایان تعطیلات نیز جلسه‌ای برای بررسی تمام کارگروه‌ها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در طول تعطیلات از اولویت‌های همه کمیته‌ها باشد، گفت: چاپ دفترچه‌های همدان، بروشورها، تابلوها، بیلبوردها و صدا و سیما نقش بسیاری در اطلاع‌رسانی دارد.

معاون عمرانی استانداری همدان اطلاع‌رسانی را پیشانی کار دانست و ادامه داد: نباید هیچ‌گونه سرگردانی مسافرین در شهر داشته باشیم.

وی از تمام مسئولان مرتبط درخواست کرد داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها در طول تعطیلات خدمات ارائه دهند و هیچ عابربانکی نباید خارج از دسترس باشد.

عراقی ادامه داد: عرضه نان باکیفیت و در دسترس از اولویت‌های دیگر این کارگروه است.

وی با بیان اینکه مسافرین فقط فرمانداری و شهرداری را می‌شناسند، ادامه داد: در صورت بروز مشکل مردم به این نهادها مراجعه می‌کنند و در این راستا دست فرماندار و شهرداری کاملاً باز است تا هر نوع خدمتی که می‌توانند، ارائه کنند.

در ادامه این جلسه هشت کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات، امنیت و انتظامات، خدمات عمومی، امداد و نجات، اسکان، خدمات عمومی و برنامه‌ریزی به شرح وظایف خود در تعطیلات نوروز پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز در این جلسه با بیان آمادگی کامل نیروهای امدادی در سراسر تعطیلات نوروز عنوان کرد: 1430 نفر از اعضای گلچین شده این سازمان برای خدمتگزاری آماده‌اند که اکثریت آنها را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.

حمیدرضا ره‌انجام دلیل انتخاب این افراد را ادب و نوع تحصیلات آنها اعلام کرد.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول