اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه:

امسال لوح فشرده گردشگری کرمانشاه به مسافران اهدا می‌شود

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه گفت: امسال علاوه بر بروشورهای نوروزی، نقشه جامع گردشگری استان کرمانشاه در قالب لوح فشرده به مسافران اهدا می‌شود.

امسال لوح فشرده گردشگری کرمانشاه به مسافران اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرهمایون دولتشاهی عصر امروز در ستاد استقبال از بهار که با حضور شهرداران مناطق و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود در لحظه تحویل سال مزار شهدا و یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان شهر کرمانشاه دعای تحویل سال پخش و مزار شهدا گل‌باران شود.

دولتشاهی آموزش درخت‌کاری و گل‌کاری به‌مناسبت روز درخت‌کاری به شهروندان، آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در مورد خطرات ناشی از آتش‌بازی چهارشنبه آخر سال و فضاسازی مساجد در ایام نوروز را از جمله اقدامات مفیدی دانست که شهرداری می‌تواند انجام بدهد.

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه توزیع کیسه زباله در بین شهروندان در بوستان‌های شهر را از دیگر اقدامات پیشنهادی ایام نوروز برای حفظ نظافت اماکن عمومی عنوان کرد.

وی از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای ایام نوروز به ساماندهی کودکان کار و برگزاری جشنواره عکس نوروز در بین شهروندان اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر بروشورهای نوروزی، نقشه جامع گردشگری استان کرمانشاه در قالب لوح فشرده به مسافران اهدا می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این جلسه توزیع گل‌دان‌های کوچک در مناطق مختلف شهر را پیشنهاد داد و ابراز داشت: پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش آموزش‌هایی را برای کودکان دبستانی و پیش‌دبستانی به‌عنوان همیار شهرداری در نظر بگیرد تا این کودکان سفیران شهرداری در خانواده‌ها باشند.

جواد جعفری ساماندهی معتادان خیابانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در ایام فاطمیه نواهای مذهبی در اماکن عمومی پخش و در پارک‌ها و نقاط شلوغ محلی برای پخش نوای ملکوتی اذان و اقامه نماز جماعت در نظر گرفته شود.

وی اجرای تئاتر خیابانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام تعطیلات نوروز در مناطق عمومی را موضوعی مفید دانست و بیان داشت: کتاب‌های جیبی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از طرف شهرداری به کودکان اهدا شود.

محمد شه‌پرست نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این جلسه خواستار معرفی شهرداران و مناطق شهرداری برتر و پرتلاش در پایان ایام تعطیلات نوروز شد.

گفتنی است، شهرداران مناطق مختلف شهر کرمانشاه در ستاد استقبال از بهار شهر کرمانشاه به بیان اقدامات و پیشنهادات خود برای استقبال از مسافران نوروز پرداختند.

انتهای پیام/2700/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول