اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط تاکید کرد

معرفی هر چه بیش‌تر جاذبه‌های گردشگری شوط

فرماندار شهرستان شوط گفت: جاذبه‌های گردشگری شوط باید بیش از این برای گردشگران معرفی شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در جذب گردشگر بهره ببریم.

معرفی هر چه بیش‌تر جاذبه‌های گردشگری شوط

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط علی پیام عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شوط که در سالن جلسات فرمانداری این شهر با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تمام دستگاه‌های عضو ستاد به منظور بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های شهرستان شوط در بحث گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تلاش برای راه‌اندازی مکان مناسب برای اسکان مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای اسکان هر چه بیش‌تر مسافران نوروزی فراهم شود.

پیام با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این شهر، افزود: شهرستان شوط دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که برای معرفی این ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها باید از هم‌اکنون اقدام شود.

فرماندار شوط با بیان اینکه تاکنون دراین زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم، گفت: امید می‌رود با اطلاع‌رسانی‌هایی که می‌شود نوروز امسال شاهد افزایش میزان گردشگر در این شهرستان باشیم.

پیام از آمادگی ستاد اسکان نوروزی این شهر برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: در این راستا تلاش می‌شود تمام مدارس این شهرستان برای ایام نوروز آماده استقبال از مسافران باشد.

وی اعلام کرد: متعاقبا تعداد مدارس و مکان‌های اسکان مسافران نوروزی پس از هماهنگی‌های لازم اعلام و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/61001/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول