اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده شرق کرمان در مجلس صورت گرفت

بهره‌برداری از 5 طرح عمرانی در ریگان

پنج طرح عمرانی، بهداشتی و آموزشی با حضور مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 5 طرح عمرانی در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پیش از ظهر امروز و با حضور حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی پنج طرح عمرانی، بهداشتی و آموزشی در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ریگان اظهار داشت: اورژانس جاده‌ای بخش گنبکی شهرستان ریگان با اعتبار 100 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و بیش از 40 کیلومتر از جاده‌های روستایی این بخش را زیرپوشش قرار می‌دهد.

مجید اعتمادی بیان کرد: همچنین راه روستایی روستای حسین‌آباد آبشور به طول یک کیلومتر و با اعتبار 80 میلیون تومان در شهرستان ریگان به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این طرح بیش از 130 خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شدند.

وی گفت: بلوار علی‌ابن ابی طالب (ع) شهر ریگان به طول یک کیلومتر و با اعتبار 300 میلیون تومان شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و روشنایی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با حضور نماینده  شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی دبستان شش کلاسه امام موسی بن جعفر (ع) روستای نعمت‌آباد شهرستان ریگان با زیربنای 420 متر مربع و با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و 148 دانش‌آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

اعتمادی ابراز داشت: این واحد آموزشی در گذشته از خشت و گل بود که جان این دانش‌آموزان را تهدید می‌کرد که با افتتاح این واحد آموزشی دانش‌آموزان از نعمت یک واحد آموزشی مقاوم بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: همچنین دبستان شش کلاسه رسول اکرم (ص) روستای محمدآباد رودشور با زیربنای 460 متر مربع و با اعتبار 320 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که بیش از 185 دانش‌آموز از مزایای آن بهره می‌برند.

اعتمادی تصریح کرد: دبستان شش کلاسه رسول اکرم (ص) روستای محمدآباد رودشور با مشارکت بنیاد خیریه رشد و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ساخته شده است.

انتهای پیام/80014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول