اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل

کمربندی شرقی دوم بابل سال آینده بهره‌برداری می‌شود

شهردار بابل گفت: کمربندی شرقی دوم بابل در شش ماه نخست سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

کمربندی شرقی دوم بابل سال آینده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسگری بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پارک بهار نارنج محله کتی غربی بابل اظهار داشت: این کلنگ‌زنی در راستای آبادانی محله کتی غربی انجام شده و نخستین پروژه‌ای است که در دور چهارم شورای اسلامی شهر بابل در دست اجرا قرار گرفت.

وی به پروژه‌های مهم بابل در بخش فضای سبز و پارک محلات اشاره و افزود: احداث پارک بانوان، پارک ساحلی، محله باغ روشنی، محله کاظم بیگی و فرهنگ شهر از جمله پروژه‌های انجام شده در بخش فضای شهری است.

وی بیان داشت: از سال 1389 که به عنوان شهردار در خدمت مردم بابل هستم توانستم سرانه فضای سبز بابل را از یک‌متر و 47 سانتی‌متر مربع به بیش از 2 متر مربع برسانیم.

عسگری سه فاکتور مهم زمان کم، کیفیت مطلوب و حداقل هزینه را سرلوحه اجرا پروژه‌های بابل برشمرد و خاطر نشان کرد: این شعار از سوی شهرداری و شورای شهر بابل سبب ارتقا سطح اجرایی پروژه‌ها شد.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه کمربندی شرقی دوم بابل به طول سه و نیم کیلومتر از پروژه‌های تاثیرگذار در کاهش ترافیک شهر بابل است، گفت: کمربندی شرقی دوم بابل در شش ماه نخست سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بابل افزود: پارک بهار نارنج محله کتی غربی بابل در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با امکاناتی  نظیر تاسیسات آب‌نما، زمین بدن‌سازی، سرویس بهداشتی، نگهبانی و زمین تنیس با هدف توجه همزمان به محلات مختلف و ایجاد نشاط برای مردم منطقه کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/86009/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول