اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

بهره‌برداری بیشتر از پتانسیل‌های گردشگری دورود منوط بر نوآوری است

سرپرست فرمانداری دورود گفت: برای بهره‌وری مناسب از پتانسیل‌های گردشگری شهرستان دورود در ایام نوروز باید با ابتکار و نوآوری عمل کرد.

بهره‌برداری بیشتر از پتانسیل‌های گردشگری دورود منوط بر نوآوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، ماشاالله نعمتی ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شهرستان دورود اظهار داشت: سفرهای نوروزی می‌تواند چهره یک شهر و استان را به گردشگران نشان دهد.

سرپرست فرمانداری دورود با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات جلسه ستاد نوروزی گفت: باید همه دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان برای آماده‌سازی بستر مناسب و امکانات مطلوب در سطح شهر پای کار بوده و وظایف خود را به طور جد انجام دهند.

این مقام مسئول متذکر شد: در تعطیلات نوروزی امسال باید برای بهبود خدمات‌رسانی کوشا باشیم، چراکه با وجود پتانسیل‌های شهرستان دورود در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و همچنین گردشگری می‌توان در این ایام ویترین بسیار خوبی از این پتانسیل‌ها را به نمایش گذاشت.

وی افزود: برای بهره‌وری مناسب باید با ابتکار و نوآوری از پتانسیل‌های موجود استفاده کرد.

نعمتی تصریح کرد: از این فرصت می‌توان برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه استفاده کرد و این منوط به عملکرد مطلوب ما در این ایام است.

سرپرست فرمانداری دورود از وضعیت سرویس‌های بهداشتی عمومی و سایر امکانات خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در سطح شهرستان گلایه‌مند بوده و اظهار داشت: در سطح شهرستان امکاناتی در این زمینه وجود دارد، اما این میزان کافی نیست و لذا امیدواریم تمام مشکلات تا 15 اسفند ماه و قبل از آغاز موج سفر‌های نوروزی برطرف شود، چراکه در این زمینه هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی مسئولان مربوطه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/2304/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول