اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دماوند خبر داد

صدور 700 پروانه بهره‌برداری از سوی نظام کشاورزی دماوند

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از صدور 700 پروانه بهره‌برداری از سوی نظام صنفی کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد.

صدور 700 پروانه بهره‌برداری از سوی نظام کشاورزی دماوند

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در شهرستان دماوند باید در اراضی غیر کشاورزی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: 10 درصد از مجموع اراضی این شهرستان که غذای 25 میلیون نفر با سرانه 20 کیلوگرم برای هر فرد را تولید می‌کند، حفظ و نگهداری شود.

خلیلی بیان کرد: 9 هزار و 818 بهره‌بردار در شهرستان دماوند برای بالغ بر 27 هزار نفر در سطوح مختلف ایجاد اشتغال می‌کنند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند بیان کرد: دماوند پذیرای کارگران زیادی از سایر شهرستان‌ها و استان‌ها در فصل کار کشاورزی است که برای کار به شهرستان دماوند مراجعه می‌کنند و در راستای تولید، اشتغال می‌یابند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در خصوص تعداد دام‌‏های موجود در شهرستان دماوند گفت: 4 هزار و 100 رأس گاو اصیل، یک‌‌هزار و 400 رأس گاو دورگ، 600 رأس گاو بومی، 200 رأس گوساله پرواری، چهار هزار و 100 رأس گاو شیری، 70 هزار رأس گوسفند و بز و 42 هزار کلنی زنبور عسل در شهرستان وجود دارد.

خلیلی تصریح کرد: نخستین تشکل زیر بخش نظام صنفی کارهای کشاورزی در راستای تکلیفی که بر عهده نظام صنفی است و در راستای فرمایشات و تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل واحدهای تخصصی زیر بخش تولیدی و تعاونی‌ها و نیز در راستای اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند بیان داشت: نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان دماوند یک‌هزار و 700 نفر عضو دارد و بالغ بر 700 پروانه بهره‌برداری صادر کرده است.

انتهای پیام/2568/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول