اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و کار هرمزگان مطرح کرد

بازار کار باید به وسیله سرمایه و ایجاد اشتغال راهبری شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با تاکید بر توجه و حمایت از بخش خصوصی گفت: با حمایت از حضور بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری به منظور افزایش توان تولید و به دنبال آن ایجاد اشتغال، می‌توان بازار کار را راهبری کرد.

بازار کار باید به وسیله سرمایه و ایجاد اشتغال راهبری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان،  بهروز اکرمی در سمینار یک روزه معاونین مدیرکل و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های تابعه استان اظهار داشت: باید شرایط لازم را برای بخش خصوصی ایجاد کنیم تا بتوان با سرمایه‌گذاری، به اشتغالزایی و فضای کسب و کار رونق بخشید.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال است، بر حفظ سطح اشتغال موجود تاکید و اضافه کرد: باید با کمک دستگاه‌های دیگر به دنبال گسترش و بهینه‌ کردن وضعیت اشتغال کشور باشیم.

اکرمی بر رصد و تحلیل بازار کار تاکید و خواستار رصد مشکلات این حوزه توسط کارشناسان و روسای ادارات کار در شهرستان ها شد.

این مسئول در ادامه به نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال و همچنین توانمندسازی تعاونی‌ها اشاره و اضافه کرد: ایجاد تعاونی‌ها باعث می‌شود تا گروه‌های ضعیف توانمند شوند و مشکل عدم وجود منابع مالی کافی در این بخش حل شود.

ارتباط مستمر با مقامات شهرستانی، برگزاری جلسات شورای هماهنگی، تحلیل آماری، بازرسی از کارگاه‌ها، خود ارزیابی و ارتباط مستمر با اداره کل از جمله مسایل مهمی بود که در نشست مدیرکل با روسای شهرستانها عنوان شد. 

در پایان نیز مسائل و مشکلات از سوی روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانها مطرح شد.

انتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول