اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان خواستار شد

لزوم توجه جدی مسئولان خوزستان به وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مسئولان استان باید هر چه بیشتر وضعیت اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران، به ویژه در این شهرستان را مورد توجه قرار دهند.

لزوم توجه جدی مسئولان خوزستان به وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان

ناصر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: مسئولان استان باید هر چه بیشتر وضعیت اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران، به ویژه در این شهرستان را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی ارگان‌‌ها، سازمان‌ها و ادارات استانی شاهد بی‌عدالتی در استخدامی‌ها هستیم که این وضعیت در خور شان خانواده‌های شهدا و رزمندگان نیست.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان تصریح کرد: بسیاری از این خانواده‌ها هستند که با مشکلات مالی و اشتغال زیادی دست و پنجه نرم کرده و به حدی آبروداری می‌کنند که مبادا کسی از حال و روز آنان باخبر شود اما سوال اینجاست که مسئولان که به خوبی به این امور واقف هستند چرا برای وضعیت استخدامی فرزندان آنان کاری نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌های جانبازان و ایثارگرانی را می‌شناسم که با سختی و مشقت‌های مالی موفق به اخذ مدارک تحصیلی عالیه و دانشگاهی شده‌اند و امروز با وجود گذشت سال‌ها همچنان به دنبال کسب و کار و شغل می‌گردند.

حکیمی ادامه داد: در مقابل عده‌ای از خانواده‌هایی که از درآمد مطلوبی برخوردار هستند نیز با پارتی بازی، فرزندانشان را سر کار می‌برند و در این بین به استخدام نیروهای بومی و غیربومی توجهی نمی‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: همانطورکه می‌دانیم شهدا و رزمندگان بر گردن ما دین دارند و امروز وظیفه ماست از این عزیزان و خانواده‌های آنها با توجهی مضاعف قدردانی کنیم نه اینکه آنها را به حال خود بگذاریم و با بی‌توجهی، پاسخ ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایشان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی را بدهیم.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول