اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شوط خبر داد

صرف 16 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان شوط

مدیر کمیته امام خمینی امداد شوط از صرف 16 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی میان مددجویان این شهرستان خبر داد.

صرف 16 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان شوط

محمد محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایجاد زمینه‌های لازم برای اشتغال پایدار در میان مددجویان و توانمندسازی آنان از طریق ارائه مهارت‌های مورد نیاز به متقاضیان و تسهیلات لازم برای آغاز به کار، از جمله مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است.

وی اشتغال و کسب درآمد مددجویان و وارد کردن خانواده‌های نیازمند به چرخه اقتصادی جامعه را از مهم‌ترین دغدغه‌های کارکنان کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان عنوان کرد و افزود: با اشتغال این افراد و توانمند شدن آنان، اعتماد به نفس مددجویان افزایش یافته و در نتیجه درصد موفقیت آنها پس از آغاز به کار و تثبیت شغل، به طور قابل توجهی بالا است.

محمدنژاد به اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی در این راستا در کمیته امداد شهرستان شوط اشاره کرد  گفت: امسال 190 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد این شهرستان اجرا شده است.

مدیر کمیته امام خمینی امداد شوط اظهار داشت: هزینه‌های اختصاص یافته برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 16 میلیارد ریال بوده است.

وی به برنامه‌های آینده کمیته امداد شوط در راستای اجرای طرح‌های دیگر در راستای توانمندسازی مددجویان این منطقه اشاره کرد و گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها، بتوانیم سهم عمده‌ای در تحقق اهداف این نهاد حمایتی داشته باشیم.

محمدنژاد به بازده مطلوب و مفید طرح‌های اشتغالزایی ایجاد شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی این منطقه، امید است در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی این منطقه گام‌های مهمی از سوی کمیته امداد برداشته شده و درصد قابل توجهی از افراد زیر پوشش کمیته این شهرستان را به سطح توانمندی برسانیم.

انتهای پیام/61006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول