اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

سند توسعه و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد «کپی‌پیست» از آب درآمد

شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد سند توسعه و اشتغال این استان را «کپی‌پیست» از استان‌های دیگر به خصوص از آذربایجان غربی تشخیص داد.

سند توسعه و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد «کپی‌پیست» از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و به ریاست سید موسی خادمی و با حضور اعضا، دوازدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فارس، مهم‌ترین دستور کار این نشست مربوط به چگونگی تدوین سند توسعه و اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد بود که مطالب جالبی در این خصوص عنوان شد.

پس از ارائه گزارشی از سوی نماینده شرکت مهندسان «هامون یک» در خصوص نحوه و چگونگی تدوین سند توسعه و اشتغال به عنوان مجری این طرح اعتراض نسبت به چگونگی تدوین آن در جلسه شورای برنامه‌ریزی از سوی بسیاری از مسئولان استانی صورت گرفت و هر یک از اعضا آن را به نحوی غیر کارشناسی تشخیص دادند.

این طرح که تدوین و هزینه آن برای استان 250 میلیون تومان برآورد شده است بنا به گفته ناظر این طرح پر از اشکالاتی است که نمی‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال استان کمک کند.

در این نشست یکی از مواردی که تعجب همگان را برانگیخت درج آمار استانی دیگر در اسناد مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که معلوم شد این سند کپی‌پیست از آذربایجان غربی بوده و در آن نام ارومیه مرکز آن استان نیز درج شده است.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول