اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین مطرح کرد

آغاز توسعه بارگاه امامزاده حسین (ع) با 3 میلیارد تومان در قزوین

استاندار قزوین گفت: برای آغاز طرح توسعه بارگاه امامزاده حسین (ع) سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده که با همت مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌توان کلنگ آغاز این طرح را تا پایان سال جاری به زمین زد.

آغاز توسعه بارگاه امامزاده حسین (ع) با 3 میلیارد تومان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار مردمی این شورا برگزار شد، اظهار داشت: با آغاز طرح توسعه امامزاده حسین (ع) کمک‌های مردمی برای اجرای این طرح جذب می‌شود که این مهم نقش بسزایی در ادامه اجرای این طرح دارد و موجب می‌شود که طرح یاد شده متوقف نشود.

استاندار قزوین با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت تاریخی شهر قزوین با محوریت امامزاده‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، ابراز داشت: توسعه شهری باید به نحوی مدیریت شود که هر فردی در بدو ورود به این شهر به ریشه تاریخی آن پی ببرد بر این اساس شهرسازی با حفظ این ریشه‌ها باید در توسعه شهری گنجانده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهر قزوین خوشبختانه مساجد و امامزاده‌های بی‌شماری دارد، بیان کرد: توسعه این شهر باید طبق این اماکن مقدسه صورت بگیرد تا بتوانیم به نتایج مطلوبی برسیم.

روزبه با بیان اینکه توسعه امامزاده‌ها به جنوب شهر قزوین مربوط می‌شود، اضافه کرد: با اهمیت دادن این اماکن مقدسه و نوسازی و بهسازی این ناحیه می‌توان به نوعی نهضت خدمت‌رسانی به مردم این ناحیه و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق را در این شهر محقق کرد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه امامزاده‌ها ریشه در اعتقادات دینی مردم دارد، عنوان کرد: با آغاز پروژه‌های توسعه این اماکن مقدسه می‌توان مشارکت‌های مردمی، نذورات و خیرات مردمی را به خوبی برای تحقق این هدف جذب کرد تا این پروژه‌ها در مدت کوتاهی به اتمام برسد.

روزبه با بیان اینکه اکنون ارتباط خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی امامزاده‌ها انجام شده است، ابراز کرد: باید عملیات اجرایی توسعه این اماکن مقدسه سریع‌تر اجرایی شود و مطمئن باشید با شروع کار نذورات و خیرات مردمی هم برای تحقق این مهم دو چندان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امروز توجه به جنوب قزوین یک رسالت مهم و حفظ تاریخ کهن شهر قزوین است، ادامه داد: توسعه امامزاده‌ها در این مناطق نیز می‌تواند به رونق 100 درصدی پروژه‌های اقتصادی کمک بسزایی ‌کند.

استاندار قزوین بیان کرد: هیچ شکی ندارم در امامزاده با سرمایه‌گذاری کردن علاوه بر ارزش‌های معنوی که دارد می‌تواند ارزش افزوده اقتصادی خوبی را برای شهرداری فراهم کند.

تشکیل اتاق فکر در شهرداری قزوین با هدف کسب درآمد پایدار

این مسئول با بیان اینکه باید شهرداری قزوین به دنبال منابع مالی پایدار و ثابت باشد، ابراز داشت: این نهاد با تشکیل اتاق فکر و با استفاده از کارشناسان و صاحب‌نظران می‌توانند راهکار مناسبی را برای تحقق این مهم پیدا کنند تا در آینده با مشکلاتی مواجه نشوند.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول