اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

جوانان با علم‌آ‌‌موزی موجب پیشرفت کشور می‌شوند

استاندار قزوین گفت: جوانان باید از بسترها، امکانات و فرصت‌های موجود جامعه در کسب علم تلاش کنند تا با تحقق این مهم پیشرفت علمی کشور ارتقا یابد.

جوانان با علم‌آ‌‌موزی موجب پیشرفت کشور می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در همایش علمی و آموزشی دانشجویی که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در اوایل انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده است، اظهار داشت: این نهاد تاکنون در راستای فقرزدایی اقدامات مثبتی انجام داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تشکیل کمیته امداد امام خمینی با تدبیر مدبرانه رهبر کبیر انقلاب بوده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز ما شاهد چشم‌گیر ثمرات این نهاد در حوزه‌های مختلف هستیم که این مهم نیز از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

استاندار قزوین علم‌آموزی و تشویق جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی به کسب علم را از مؤلفه‌های موفق این نهاد عنوان و بیان کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی باید از این فرصت استفاده بهینه کنند تا بتوانند به قله‌های رفیع پیشرفت در زندگی برسند.

روزبه با اشاره به اینکه در گذشته در کشور ما نهادینه شده بود که هر کس که از قشر مرفه جامعه باشد می‌تواند در کسب علم موفق‌تر باشد، ابراز داشت: خوشبختانه امروز این نگاه تغییر چشمگیری یافته و دروازه‌های علم‌آموزی در طبقات غیراشرافی گسترش یافته است.

این مسئول به زندگی بزرگان علمی و دینی اشاره کرد و گفت: با بررسی زندگی این بزرگان می‌توان فهمید که آنها در قدم‌های اولیه برای رسیدن به موفقیت با کمترین امکانات و نبود بسترهای لازم برای رشد و ترقی برخوردار بودند که با تلاش مضاعف و توکل به خداوند توانستند به این مهم دست یابند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اکنون بسترهای لازم برای رشد و ترقی آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان فراهم است و آنان می‌توانند در این بسترها استعدادهای خود را شناسایی و با تربیت و پرورش این استعدادها در زندگی خود موفق شوند.

روزبه با اشاره به اینکه افرادی که در گذشته زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی بودند اکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند که امروز به عنوان الگو نسل جدید هستند، یادآور شد: جامعه هدف امروز این نهاد با الگوگیری این افراد موفق می‌توانند سریع‌تر به موفقیت دست یابند.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول