اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

جذب سرمایه‌گذار به دور از افراط و تفریط صورت گیرد

استاندار قزوین گفت: ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار در استان هستیم ولی باید به دور از افراط و تفریط و بر اساس یک رویه متعادل پیش رویم تا دچار مشکلات دیگری نشویم.

جذب سرمایه‌گذار به دور از افراط و تفریط صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات کارشناسی مشکلات واحدهای صنعتی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و سپس نتیجه آن نیز به شوراهای مربوطه ارجاع شود.

وی اذعان داشت: خیلی بهتر است که مشکلات استان که مشکلات واحدهای صنعتی نیز جزء آن به حساب می‌آید نیز بر اساس سند آمایش سرزمین استان بررسی و مرتفع شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در استان قزوین به عنوان یک منطقه صنعتی باید مراکز مشاوره کارشناسی وجود داشته باشد تا افرادی که در صدد تأسیس واحدهای صنعتی هستند بتوانند قبل از احداث واحدهای مد نظر خود، با مراجعه به آن مراکز، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند تا بر اساس ضوابط بعد از تأسیس با مشکلاتی مواجه نشوند.

روزبه تأکید کرد: از یک نظام چانه‌زنی باید به یک نظام برنامه‌ای و بر اساس سند آمایش سرزمین در استان باید در خصوص امور کشاورزی، صنعتی و غیره تصمیم‌گیری کنیم.

وی اضافه کرد: یک واحد صنعتی وقتی می‌تواند مجوز تأسیس بگیرد که در وهله نخست در کار گروه زیربنایی و بر اساس اسناد بررسی کارشناسی صورت گیرد و بعد به شوراهای مربوطه ارجاع شود.

استاندار قزوین بیان کرد: تأکید من همیشه این است که دبیرخانه‌های کار گروه‌ها و شوراهای استان باید فعال و قوی باشند تا ما دچار تناقص، اتلاف وقت ارباب رجوع و دیگر مشکلات نشویم.

در این جلسه مشکلات موجود چند واحد صنعتی استان تشریح و دو مورد راهکارهای حل موانع بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول