اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

مجمع مشورتی قزوین در حال شکل‌گیری است

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: مجمع مشورتی با هدف رشد و تعالی استان قزوین در حال شکل‌گیری است.

مجمع مشورتی قزوین در حال شکل‌گیری است

حسن کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مجمع مشورتی از یک جمع شامل صاحب‌نظرات و نخبگان و فرهیختگان بخش‌ها و تشکل‌های مختلف استان قزوین تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: استان قزوین دارای انسان‌های فرهیخته و صاحب‌نظر در بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است که باید از وجود و ایده‌ها و پیشنهادهای این افراد به عنوان یک ظرفیت در راستای توسعه و پیشرفت این استان استفاده کرد و این جمع، جمع بسیار امیدوارکننده‌ای است.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد: ساز و کار این جمع در حال طراحی است و تمام نخبگان می‌توانند ایده‌های خود را برای شکل‌گیری این مجمع و هم طرح‌های قابل طرح در این مجمع را به استانداری ارسال کنند تا با یک راهکار در دستور کار قرار گیرد.

کاشی اضافه کرد: دانشگاهیان و مدیران در این مجمع حضور دارند و گزارش‌هایی را از بخش‌های مختلف ارائه می‌کنند تا نخبگان و فرهیختگان از آن مطلع شوند و راهکارهای لازم را در راستای رشد و تعالی استان قزوین  ارائه دهند تا گام‌های خوب و مناسبی در این استان برداشته شود.

این مسئول تصریح کرد: استان قزوین می‌‌تواند به دلیل وجود ظرفیت‌های بسیار بالایی که در این منطقه وجود دارد مانند نگینی بر تارک این مرز و بوم بدرخشد.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول