اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان:

اشتغال زندانیان در بازگشت سعادتمندانه مددجو به جامعه موثر است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: اشتغالزایی و حرفه آموزی در مراکز زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی نقش بسزایی در عدم مراجعت مددجویان به زندان‌ها دارد.

اشتغال زندانیان در بازگشت سعادتمندانه مددجو به جامعه موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از زندان‌های سیستان و بلوچستان، محمد مرزیه در بازدید از بندها، بهداری و مراکز اشتغال و حرفه‌آموزی زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: کارهای تحقیقاتی اولیه رؤسای زندانها و مسئولان اشتغالزایی و حرفه آموزی در مراکز اقدامات تامینی و تربیتی باید به گونه ای باشد تا ضمن اشتغال مددجویان و کمک به خانواده‌های آنها در هنگام بازگشت مددجویان به جامعه با سرمایه اندک و بازار کار مناسب همراه باشد.

وی افزود: مددجو باید به محض ورود به اجتماع و فراگیری مهارت‌ها در زندانها وارد بازار کار شود و این امر جز با همت دست اندرکاران عرصه اصلاح و تربیت و خود مددجویان و بسترسازی مناسب میسر نمی‌شود.

دادستان زاهدان گفت: انجام اقدامات در حیطه‌های فرهنگی، امور قرآنی، آموزش، ورزشی و اشتغال وحرفه‌آموزی که در زندان‌ها صورت می‌پذیرد نقش بسزایی در بازگشت سعادتمندانه به آغوش گرم خانواده و جامعه دارد.

انتهای پیام/75005/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول