اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:

فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد رو به بهبود است

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان شاهد فضای آرام‌تری هستیم که این امر به دلیل خروجی مناسب جلسات شورای گفت‌وگو و تاکیدات استاندار استان مبنی بر بهبود فضای کسب و کار موثر و کارساز واقع شده است.

فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد رو به بهبود است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت اظهار کرد: چهار جلسه از هفت جلسه شورای گفت‌وگوی کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید برگزار شده که نشان از توجه ویژه دولت به بخش خصوصی است.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با توجه به شرایط امروز که بر اقتصاد کشور حاکم است که با دو رویکرد اساسی اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی فعال دولت در جذب سرمایه‌گذار خارجی بوده بخش خصوصی مصمم است با همکاری و همراهی دولت‌مردان اعلام آمادگی می‌کند.

کیانی در ادامه ضمن اعلام آمادگی بخش خصوصی در حمایت و همراهی دولت در راستای دو رویکرد اساسی دولت اشاره‌ای به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی داشت و گفت: معظم‌له بر بحث اقتصاد مقاومتی تاکیدات فراوانی داشتند که همه باید آن را سرلوحه کار قرار دهیم.

این مسئول تصریح کرد: بخش خصوصی همواره آمادگی دارد با همراهی و همکاری همه‌جانبه با دولت، استراتژی اقتصاد مقاومتی را با دولت‌مردان تدوین کند.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در استان شاهد فضای آرام‌تری هستیم که این امر به دلیل خروجی مناسب جلسات شورای گفت‌وگو و تاکیدات استاندار استان مبنی بر بهبود فضای کسب و کار موثر و کارساز واقع شده است.

کیانی در ادامه با بیان این‌که در گذشته شاهد برخوردهای نامناسب با سرمایه‌گذاران بودیم گفت: با برگزاری مستمر شورای گفت‌وگو کمتر شاهد اجرائیه یا زندانی‌ کردن فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی هستیم و چنین وضعی امید خوبی را در استان ایجاد کرده است.

وی ضمن امیدواری به خروجی مناسب از جلسات شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: می‌توان این نوید را داد که در آینده نزدیک شاهد مناسب‌تر شدن وضعیت استان باشیم.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول