اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف اصفهان:

کسب‌ و کار ما باید به دور از فریب و نیرنگ باشد

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: کسب‌وکار ما باید به دور از فریب و نیرنگ بوده و اسلامی باشد و این خود بهترین امر به معروف و نهی از منکر است.

کسب‌ و کار ما باید به دور از فریب و نیرنگ باشد

حجت‌الاسلام محمد زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره ارزیابی خود از تأثیر امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: با توجه به اینکه اصناف و هیئت و موارد دیگر فعالیتشان به سبک زندگی می‌رسد باید پذیرفت فعالیت آنها اثر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه نهی از منکر و امر به معروف عام بوده و باید مطرح شود، ادامه داد: چیزی که می‌تواند با موضوع سبک زندگی اثر زیادی داشته باشد اصناف بوده که با سلام و خوش برخوردی کار خود را به بهترین نحو انجام دهند.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه باید اصناف و تشکل‌های مردم نهاد ما از دروغ، کذب و رشوه دور باشند، بیان کرد: این خود بهترین امر به معروف و نهی از منکر بوده و در زندگی مردم اثر مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه کسب‌ و کار ما باید به دور از فریب و نیرنگ بوده و اسلامی باشد، ابراز کرد: انتظار مردم این است که در قرض‌الحسنه‌ها پول اسلامی و حلال بگیرند نه سودهای کلان بگیرند و حرکت ما در این خصوص به این سمت و سو بوده و شاید این حرکت ما حدی آرام بوده که به چشم نیاید اما همت جدی مسئولان را می‌طلبد تا بتوان به این خواستگاه رسید.

زارعان در ادامه با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال گذشته مبحث اصلاح سبک زندگی را مطرح کردند در مورد سبک زندگی ایرانی و اسلامی و لزوم اصلاح سبک زندگی اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ما جوان بوده و هجمه دشمن به خانواده‌ها است و فیلم‌های هالیوودی در این مسئله فعالیت می‌کنند اصلاح سبک زندگی یک ضرورت به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه هجمه ضد فرهنگی غربی به سوی فرهنگ اصیل اسلامی که در دو سال گذشته فعال‌ شده است، افزود: زندگی مد نظر ما است که سعادت دنیا و آخرت در آن باشد و این زمانبر بوده و باید مسئولان در این جهت همت کنند.

انتهای پیام/63030/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول