اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

جذب گردشگران داخلی و خارجی سبب رونق کسب و کار اصفهان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جذب گردشگران داخلی و خارجی سبب پویایی اقتصاد شهری و رونق کسب و کار در اصفهان می‌شود.

جذب گردشگران داخلی و خارجی سبب رونق کسب و کار اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا امینی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه هفته گذشته همایش اندیشه سیاسی اسلام با حضور تعدادی از اعضای خبرگان رهبری در اصفهان برگزار شده است اظهار کرد: برگزاری این همایش آثار، خیرات و برکات بسیاری را در اصفهان داشته است.

وی اضافه کرد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و اندیشه‌های سیاسی اسلام از محورهای این همایش بوده و در این همایش بیاناتی توسط آیات عظام اعلام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه‌ نصیرالدین طوسی و روز مهندس است تصریح کرد: این روز را به تمام مهندسان فعال در شهر و بویژه در شهرداری اصفهان تبریک عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان از شاخص‌های گردشگری بسیاری برخوردار است و در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز باید اقداماتی در راستای جذب گردشگران در اصفهان انجام بدهیم ادامه داد: جذب گردشگران داخلی و خارجی سبب پویایی اقتصاد شهری و رونق کسب و کار در اصفهان می‌شود.

امینی با بیان اینکه تقویت و توسعه جاذبه‌های گردشگری در اصفهان امری لازم و ضروری است تصریح کرد: همت و وحدت بین تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این موضوع امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رتبه نخست ستاد شاهد دانشگاه‌های کشور توسط ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کسب شده است، افزود: ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای کسب این رتبه تلاش‌های بسیاری را انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امسال سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، گفت: اجرای این سیاست‌ها سبب رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست و اقتصاد مقاومتی زمینه‌های استفاده از ظرفیت‌های خاموش کشور را به همراه دارد، اظهار کرد: توانمند‌سازی نیروی کار، افزایش تولید داخلی برای کاهش وابستگی به کشور‌های دیگر، تأمین امنیت غذا و دارو، اصلاح و تقویت همه‌جانبه نظام مالی، صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی و تشویق سرمایه‌گذاری خارجی برای برون‌رفت از تورم از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

امینی با تأکید بر اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز قرار داریم، ادامه داد: مسئولان شهری باید در راستای تقویت جاذبه‌های گردشگری اصفهان اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه در نحوه محاسبات حقوق کارکنان شهرداری باید متناسب با وضعیت درآمد آنها سیاست‌های تشویقی اعمال شود، تصریح کرد: افزایش حقوق نیرو‌های شهرداری باید به صورتی باشد که این افزایش در ماه پایانی سال نسبت به این افراد اعمال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: افزایش‌های طول سال درآمد‌های نیرو‌های شهرداری باید به صورتی باشد که رضایت این افراد را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان باید برای آغاز سال جدید آماده شده و زیبایی‌های خاصی باید در اصفهان ایجاد شود، تاکید کرد: نماد‌های شهری زیبا باید برای آغاز سال جدید در اصفهان نصب شود.

انتهای پیام/63004/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول