اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل:

سرمایه‌گذاری به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند

مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری به بهبود فضای کسب و کار و ایجاد زمینه‌های اشتغال کمک می‌کند.

سرمایه‌گذاری به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل اظهار داشت: هدف از این بازدیدها که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌گیرد شناساندن واحدهای تولیدی استان اردبیل و همچنین نحوه استاندارد کردن کالا و خدمات است.

وی تصریح کرد: باید بر این باور باشیم که حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری تنها راه برای پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف به ویژه رشد اقتصادی و به تبع آن ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است.

مدیر‌کل استاندارد استان اردبیل با تقدیر از حضور مدیرکل‌ امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل و مسئولان واحدهای تولیدی یادآور شد: امیدواریم با تغییر نگرش و حمایت از واحدهای تولیدی استان بتوانیم گام‌های بلندی در تولید محصولات با کیفیت و صادرات محور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید ماریا موسوی مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور استاندار در امور بانوان نیز در سخنانی بیان داشت: پیشنهاد می‌شود این بازدیدها در شناساندن واحدهای تولیدی استان اردبیل روز به روز بیشتر انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید گروهی از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران واحدهای تولیدی و مسئولان کنترل کیفی برخی از واحدهای تولیدی به همراه همکاران اداره کل استاندارد استان اردبیل حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید امینی مدیرعامل کارخانه آرتاویل تایر نیز گزارشی از روند تولید تایر در سایزهای مختلف، اشتغال از 1200 نفر به طور مستقیم و همچنین صادرات به کشورهای همسایه به حاضران ارائه کرد.

در پایان بازدید نیز طی فرمی که از سوی اداره استانداردسازی و آموزش اداره کل تهیه شده بود، ارزیابی لازم در خصوص بازدید انجام شد که بالای 90 درصد ابراز رضایتی و تداوم بازدید از واحدهای تولیدی را داشتند.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول