اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت 55 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان چرام

رئیس کمیته امداد چرام از پرداخت 55 مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

پرداخت 55 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از پرداخت 55 مورد وام قرض‌الحسنه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌السحنه کارگشایی یکی از اقدامات کمیته امداد در راستای حل مشکلات مددجویان و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.در همین راستا 55 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در بهمن سال جاری به مددجویان پرداخت شده است.

مظاهری مبلغ پرداختی در این مورد را بالغ بر 535 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کاهش وابستگی مددجویان به کمیته امداد و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از جمله اهداف پرداخت تسهیلات کارگشایی قرض‌الحسنه است.

وی همچنین از پرداخت 10 فقره وام کارانگیزی به مبلغ 200 میلیون ریال در بهمن ماه سال جاری به مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیلات کارگشایی و کارانگیزی جهت جبران بدهی و دیون خانواده‌ها، هزینه‌های تحصیلی، هزینه‌های درمانی و تعمیرات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند پرداخت می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته و با بازدیدی که به صورت مستمر از محل زندگی مددجویان به عمل می‌آید، نیازهای خانواده‌ها مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس خدمات حمایتی ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد چرام در ادامه همچنین از اهداء 4 تخته فرش به دو نوعروس یتیم سادات تحت حمایت کمیته امداد توسط حامی آن‌ها خبر داد.

وی متذکر شد: کمک به ایتام و توجه به این قشر از جامعه توسعه عدالت اجتماعی را به همراه خواهد داشت و این موقعیت در جامعه ما به لحاظ باورها، اعتقاد به وعده‌های الهی و همچنین فرهنگ مردم مداری و بخشندگی همواره فراروی افراد قرار دارد.

انتهای پیام/82002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول