اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور مطرح کرد

تشکیل کمیته راهبردی در کمیته امداد

مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور از تشکیل کمیته راهبردی برای نخستین بار با ترکیب مدیران توانمند 10 استان و مسئولان کمیته امداد مرکز خبر داد.

تشکیل کمیته راهبردی در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد آزادان شامگاه امروز در همایش آموزشی توجیهی مدیران و کارکنان حوزه برنامه‌ریزی کمیته امداد کردستان در سنندج، اظهار کرد: بر اساس پروژه‌های تحولی که از سال 86 در کمیته امداد شروع شده بود، زمزمه بهره‌وری و کارایی در این نهاد مطرح شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد که از لحاظ کارایی موفق عمل کرده بود به همین دلیل، بررسی اثربخشی برنامه‌های این نهاد به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور تصریح کرد: این مهم از سال 89 به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و شاخص‌های بهره‌وری با همکاری مشاورین توانمند به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

آزادان با بیان اینکه شاخص‌های بهره‌وری بر همین اساس تدوین شد، خاطرنشان کرد: بحث ارزیابی عملکرد و بهره‌وری اطلاعات از سال 84 تا 89 تهیه، تحلیل و به دفاتر استانی ارسال شد.

وی با بیان اینکه اندازه‌گیری بهره‌وری از دو بعد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، گفت: نشان دادن روند تغییرات بهره‌وری در طول زمان و تحلیل عوامل کاهش و افزایش بهره‌وری در سازمان از نتایج این مهم است.

مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور تصریح کرد: این دوره در مرحله نخست آزمایشی بود و دوره جدی آن در حال حاضر در دست اجراست.

به گفته آزادان، در این دوره، بحث آموزش، عملکرد و بهره‌وری را برای مدیران شهرستانی برگزار می‌کنیم تا با آمادگی بهتر به این برنامه ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا کمیته راهبردی برای نخستین بار با ترکیب مدیران توانمند 10 استان و مسئولان کمیته امداد مرکز تشکل شده است.

به گفته مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی، این کمیته راهبری عملیات را بر عهده دارد و با احصا و بازنگری شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف آن را مورد محاسبه قرار می‌دهد.

آزادان با بیان اینکه بحث مسئولیت، تدبیر، کارایی و بهره‌وری اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: هر سازمان و اداره‌ای که در راستای یک برنامه استراتژیک تعریف‌ شده حرکت کند به موفقیت بیشتری دست پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: احصای ضعف‌ها و برنامه‌ریزی برای برطرف نمودن آنها یک ضرورت به شمار می‌آید که در کمیته امداد در قالب برنامه‌های آموزشی و طرح بهره‌وری دنبال می‌شود.

مدیر دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد امام خمینی کشور بر برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: برنامه‌های آموزشی متناسب با سطوح فکری مدیران و اهداف سازمانی امری ضروری است.

آزادان در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باید در قالب دوره‌های آموزشی این‌چنینی به نقطه‌ای برسند که بتوانند به آسانی موانع و خلل‌هایی را که مانع تحقق اهداف می‌شود، شناسایی و برطرف نمایند.

انتهای پیام/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول