اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده:

ایتام را در جشن نیکوکاری امسال دریابیم

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده گفت: جشن نیکوکاری فرصتی برای توجه به ایتام و نیازمندان جامعه بوده که باید با حضور در این برنامه آن را عینیت ببخشیم.

ایتام را در جشن نیکوکاری امسال دریابیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کرامت اله دوستی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری با اعضای هیئت امنای مساجد شهرستان لنده اظهار داشت: جشن نیکوکاری با حضور اقشار مختلف مردم نور امید و شادی را در چشمان ایتام و نیازمندان روشنایی می‌بخشد.

وی افزود: در آستانه عید باستانی نوروز باید تلنگری به خود بزنیم و بگوییم ما که در زندگی تغییر و تحول ایجاد می‌کنیم باید تفکر خود را هم به سوی نیازمندان و ایتام بچرخانیم تا شادی و نشاط آن‌ها را با عیدانه‌ای حتی کوچک به آن ها هدیه کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی لنده گفت: تأمین بخشی از نیازهای ایتام و نیازمندان می‌تواند تحولی بزرگ را در مسیر زندگی آن ها به وجود آورد و رشد و پیشرفت آن‌ها را رقم بزند. مشارکت در جشن نیکوکاری باعث خشنودی قلب یتیمان و نیازمندان و خشنودی خداوند و نوشتن ثواب عظیم برای کسانی که در این جشن سهیم شدند می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: وجود فقر در جهان از مهمترین دغدغه ها و مسائلی است که تمام دولتمردان با آن مواجه هستند و به عنوان یک چالش بزرگ و اساسی محسوب می‌شود.

دوستی تاکید کرد: همکاری و همراهی هیئت امنای مساجد در جمع آوری کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری فرصتی است تا مشارکت عموم مردم را در این فریضه الهی شاهد باشیم.بیش از 300 نفر یتیم در شهرستان لنده تحت پوشش نهاد کمیته امداد هستند که اکثر آن‌ها دانش‌آموز و دانشجو هستند.

وی تأمین مخارج ایتام را یاد آور شد و گفت: تعدادی حامی در این زمینه با کمیته امداد همکاری می‌کنند ولی می‌طلبد مشارکتی عمومی در این زمینه راه اندازی شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده به وظایف کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رازداری، حفظ عزت، کرامت و حمایت از خانواده‌های ایتام و مستمندان همواره از وظایف کمیته امداد شهرستان لنده است.

انتهای پیام/82013/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول