اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان خبر داد

تأسیس دفتر بسیج رسانه در ملایر

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان با اشاره به تأسیس دفتر بسیج رسانه در ملایر گفت: مقدمات این کار فراهم شده و طی هفته آینده بسیج رسانه ملایر به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

تأسیس دفتر بسیج رسانه در ملایر

عباس محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد بسیج رسانه اظهار کرد: معرفی بسیج رسانه و جذب نیرو طی امسال در دستور کار قرار داشت که به خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه جذب نیرو بیش از 100 درصد اهداف پیش‌بینی شده محقق شده، افزود: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه نیز از دیگر اقدامات اجرایی بسیج رسانه بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان بیان داشت:‌ کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در راستای ارزیابی و سنجش نیازمندی حوزه رسانه همدان و مطبوعات برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین تصریح کرد: این امر در حال حاضر به صورت مستمر هر هفته‌ طی یک جلسه در دو ساعت برگزار می‌شود که سال آینده نیز ادامه دارد.

محرمی با تأکید بر استمرار کار آموزشی ابراز داشت:‌ این مهم از طریق برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین در بسیج رسانه شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به تأسیس دفتر بسیج رسانه در شهرستان ملایر افزود: مقدمات این کار فراهم شده و طی هفته آینده بسیج رسانه ملایر به صورت رسمی معرفی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی سال 93 خاطرنشان کرد: در کنار جذب سازمانی که در سال آینده نیز ادامه دارد حدود چهار برنامه جانبی نیز در صورت جذب اعتبارت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها در حوزه تخصصی اعضای بسیج رسانه، بازدید از مطبوعات و خبرگزاری‌های بزرگ کشور است.

محرمی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعاتی در سطح استان در سال آینده تصریح کرد: این جشنواره طی چهار روز برگزار می‌شود.

به گفته وی در این جشنواره از افرادی که در حوزه مطبوعاتی بیشتر به ارزش‌ها توجه داشته‌اند، دعوت می‌شود تا آثار خود را در غرفه‌ها ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان یادآور شد:‌ در پایان جشنواره نیز از فعالان رسانه‌ای برتر که بیشترین همت را در ارائه و گسترش فرهنگ محمدی و دغدغه‌های رهبری داشته‌اند طی مراسمی تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به تأسیس دفاتر شهرستانی بسیج رسانه اضافه کرد: تأسیس دفاتر بسیج رسانه در شهرستان نهاوند و تویسرکان نیز در راستای جذب اهالی رسانه حول محور بسیج رسانه در اولویت بعدی قرار دارد.

محرمی گفت:‌ امیدواریم با همکاری اداره ارشاد به زودی کانون بسیج رسانه در همدان راه‌اندازی شود تا اعضای بسیج رسانه مشکلی در مراجعه و پیگیری کارهای خود نداشته باشند.

وی با بیان اینکه طی امسال اهداف سازمانی بسیج رسانه محقق شده است، افزود: در سال آینده نیز تلاش می‌کنیم پیرامون بحث انسجام‌ها و آموزش‌ها پیش رویم.

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان با اشاره به ظرفیت خوب استان همدان و استقبال اهالی رسانه از بسیج رسانه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندی اهالی رسانه فرصت خوبی برای بسیج رسانه استان فراهم کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام افراد عضو در بسیج رسانه نیروهای ارزشی بوده و اعتقادات خوب و محکمی دارند.

انتهای پیام/89006/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول