اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

محور فعالیت بسیج رسانه دشمن‌شناسی و تبیین گفتمان انقلاب باشد

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: محور فعالیت بسیج رسانه باید وحدت، همدلی و جلوگیری از تفرقه و تبیین گفتمان انقلاب باشد.

محور فعالیت بسیج رسانه دشمن‌شناسی و تبیین گفتمان انقلاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرمدل ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان بوشهر اظهار داشت: در عصر کنونی برخی اقشار وضعیت ویژه‌ای دارند، تا حدود 16 سال پیش دانشگاه‌ها و مدارس جوالانگه افکار غرب بود و آن موقع بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی راه‌اندازی شد.

وی افزود: آنچه امروز حرف اول را می‌زند رسانه است و دشمنان با استفاده از این ابزار در تلاش برای تسلط بر افکار عمومی ما هستند به طوریکه نخبگان آمریکا در تدوین راهبرد این کشور از 2000 تا 2025 سه اولویت مهم را در نظر گرفته‌اند که یکی از آن‌ها ارتباطات است و ابزار اصلی ارتباطات نیز رسانه است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به رسالت سنگین رسانه‌ها در شرایط کنونی بیان داشت: بسیج هم انعطاف‌پذیر است هم خود را با شرایط وقف می‌دهد و استان بوشهر نیز در عرصه رسانه جزو استان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

خرمدل تاکید کرد: نگاه رسانه‌های ما نباید جزئی‌نگر باشد، افق خبرنگار باید جهانی بوده و به اخبار جزئی بسنده نکند و صدا و پیام انقلاب را به جهان برسانند.

وی اضافه کرد: با وجود شبکه‌ها و غول‌های خبری دنیا، وقتی شبکه‌های پرس.تی.وی و العالم متعلق به جمهوری اسلامی را قطع می‌کنند این امر نشان از تاثیرگذاری رسانه‌های ایران در دنیاست.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بر انسجام در انتشار اخبار و موج‎آفرینی و جریان‌سازی اخبار تاکید و این موضوعات را از اولویت‌های رسانه عنوان کرد.

خرمدل ادامه داد: در ایام دهه فجر رسانه‌ها باید زیاده‌خواهی، دزدی، فسادهای اخلاقی و نظام حکومت پهلوی را به نسل کنونی انتقال دهند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

وی افزود: ایران اسلامی تنها کشور مستقل دنیا در عرصه‌های مختلف سیاسی است که خود حرف برای گفتن دارد و برای تصمیم‌گیری منتظر کشورهای دیگر نمی‌ماند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: خبرنگاران بسیجی باید رسالت اصلی تبیین انقلاب و گفتمان انقلاب و ترویج وحدت را سرلوحه و اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول