اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه گلستان:

فعالیت «بسیج رسانه» پیشتازی در ترویج اصول انقلاب است

مسئول بسیج رسانه گلستان از مهمترین رویکردهای این رسانه را پیشتازی در ترویج اصول و ارزش‎های انقلاب اسلامی برشمرد.

فعالیت «بسیج رسانه» پیشتازی در ترویج اصول انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎محمد جعفری صبح امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه گلستان اظهار داشت: انسجام، وحدت و قوام شورای بسیج رسانه در انعکاس برنامه‎ها و اهداف انقلاب در راستای جهانی‎سازی حکومت اسلامی یکی از ضروریات مهم و کلیدی است.

وی با بیان اینکه جامعه هدف بسیج رسانه منحصر به قشر خبرنگار نمی‎شود، تصریح کرد: نویسندگان، اهل قلم، عکاسان، صفحه‎آرا، مدیرمسئول و حتی توزیع‎کننده نشریات جزو جامعه هدف بسیج رسانه هستند.

بسیج رسانه وابسته به هیچ جناح و حزب سیاسی نیست

جعفری با تاکید بر اینکه بسیج رسانه وابسته به هیچ جناح و حزب سیاسی نیست، افزود: کسانی که زیر چتر ولایت قرار دارند و اصول انقلاب اسلامی را پذیرفتند می‎توانند در این عرصه فعالیت کنند.

مسئول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه بسیج از ظرفیت‎های قابل توجهی برخوردار است، ابراز داشت: بسیج با برخورداری از اقشار مختلف مردمی می‎تواند به طور قوی و گسترده در راستای اهداف نظام اسلامی وارد عمل شود.

جعفری رمز پیشرفت را در اتحاد و همدلی یاد کرد و گفت: کسانی که در بسیج رسانه فعالیت می‎کنند باید یدواحده باشند و در راستای یک هدف متعالی گام بردارند.

فضای رسانه‎ای نتوانسته انتظارات رهبری را برآورده کند

مسئول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه ارائه برنامه‎های عملیاتی و کاربردی باید در اولویت برنامه‎های بسیج رسانه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای مفید و سازنده می‎تواند فضای مناسبی برای جذب و ترغیب مخاطبان ایجاد کند.

جعفری با اشاره به اینکه فضای رسانه‎ای نتوانسته انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده کند، گفت: همه وظیفه داریم در راستای بهبود فضای رسانه‎ای در راستای تقابل با جنگ نرم دشمنان گام برداریم تا دغدغه‎های رهبر معظم انقلاب مرتفع شود.

وی اظهار داشت: بسیج مجموعه‎ای از افراد توانمند و اثرگذار است که با ورود در عرصه‎های مختلف همواره خوش درخشیده و با فعالیت اثربخش در این حوزه نیز می‎تواند کارنامه درخشانی برجای گذارد.

انتهای پیام/83001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول