اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 93

همایش اعضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم سال آینده با حضور اعضای انجمن کتابخانه‌های استان همایشی بزرگ با حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی استان برگزار کنیم.

همایش اعضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی پیش ازظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های استان، اظهار کرد: انجمن کتابخانه‌های استان در سال‌جاری اقدامات بسیاری در زمینه افزایش سرانه مطالعه در استان انجام داده که از جمله آن افتتاح و افزایش کتابخانه حق انتفاعی به مجموعه کتابخانه‌های استان بوده است.

وی با اشاره به تصویب دو طرح در این نشست، گفت: طرح کتابخوانی خانواده کارکنان دولت با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان یکی از این طرح‌ها محسوب می‎شود.

صادقی برگزاری همایش اعضای کتابخانه‌های استان را از دیگر طرح‌های تصویبی برشمرد و گفت: در تلاش هستیم سال آینده با حضور اعضای انجمن کتابخانه‌های شهرها و بخش‌های استان همایشی در این زمینه برگزار کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح کتابخانه روستای شیخ شبان، گفت: در جلسه گذشته نشست انجمن کتابخانه‌های استان مقرر شد بحث تعمیر و تجهیز هشت کتابخانه حق انتفاعی در استان پیگیری شود که این امر محقق شد.

وی تأکید کرد: رونمایی از سامانه ایران نمایه برای جستجوی مقالات و نشریات در کتابخانه‌ها نیز از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68006/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول