اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برپایی دومین همایش علمی دانشجویی در قزوین

دومین همایش علمی دانشجویان با حضور دبیر شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی و مسئولان استانی امروز در قزوین برگزار شد.

برپایی دومین همایش علمی دانشجویی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین همایش علمی دانشجویان با عنوان علم‌آموزی و سبک زندگی دینی ظهر امروز با حضور دبیر شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی و مسئولان استانی از جمله استاندار قزوین و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

950 نفر از دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قزوین هستند که امروز 450 نفر از آنان به این همایش دعوت شدند.

262 دانشجو به دبیرخانه همایش علمی دانشجویان مقاله‌هایی با عنوان علم‌آموزی و سبک زندگی دینی در شش محور ارسال کردند که پنج مقاله به عنوان برتر شناخته شده است.

افزایش اعتماد به نفس، خودباوری، هویت اجتماعی و فرهنگ دینی و شناسایی دانشجویان نخبه و استعدادهای درخشان از جمله اهداف برگزاری همایش یاد شده است.

در این همایش مسئولانی از جمله دبیر شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی، استاندار قزوین و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین مطالبی پیرامون اهمیت علم‌آموزی در بین جوانان بیان کردند.

در دومین همایش علمی دانشجویی سه نفر از پنج ارائه دهنده مقاله برتر به توضیحات مقاله‌های خود در زمینه‌هایی مانند دلایل ترک تحصیل پسران دوره راهنمایی و بررسی علل افت تحصیلی دانشجویان در سال 91 پرداختند.

در حاشیه همایش یاد شده نمایشگاه دستاوردهای علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان مخترعان دانشجویی برگزار شد که این دانشجویان اختراعات خود را از جمله در زمینه پرگار دیجیتال و روبات پرنده برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشتند.

همچنین مسئولان حاضر در این همایش با اهدای جوایزی به پنج نفر استعدادهای درخشان، نخبه و مخترعان دانشجو و پنج نفر از ارائه‌دهندگان مقاله‌های برتر مانند علی احمدی، محمد باقری و خانم دنیا کاری تقدیر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/77009/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول