اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول و دوم اسفندماه

همایش زمین‌شناسی فلات ایران در زرند برگزار می‌شود

رئیس اجرایی سومین همایش زمین شناسی فلات ایران زمین از برگزاری این همایش در تاریخ اول و دوم اسفندماه با مقالات پذیرفته شده از سراسر کشور خبر داد.

همایش زمین‌شناسی فلات ایران در زرند برگزار می‌شود

کاظم نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند از برگزاری سومین همایش زمین‌شناسی فلات ایران زمین خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاری موفق همایش اول و دوم در اسفند ماه سال‌های 89 و 90 و ارزیابی‌های اولیه در دبیرخانه همایش برگزاری همایش سوم در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پس از اعلام فراخوان تعداد 128 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند بیان داشت: مقالات علمی در محورهای پترولوژی، زمین شناسی اقتصادی، مهندسی و آب‌شناسی، چینه نگاری، دیرینه شناسی، رسوب شناسی و سنگ‌شناسی و سایر محورهای وابسته با حضور استادان و اندیشمندان سراسر کشور ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: از تعداد 128 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش 39 مقاله به صورت سخنرانی و 48 مقاله به صورت پوستر توسط کمیته علمی همایش پذیرفته شدند.

رئیس اجرایی سومین همایش زمین شناسی فلات ایران زمین با اعلام زمان برگزاری این همایش در تاریخ اول و دوم اسفندماه اذعان داشت: تمام مقالات پذیرفته شده در سالن‌های مختلف و از قبل پیش‌بینی شده دانشگاه آزاد اسلامی زرند ارائه می‌شوند.

ماهانی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه دبیر علمی همایش کمیته علمی همایش و کمیته اجرایی که با تمام توان وقت و انرژی خود را صرف برگزاری این همایش کردند، گفت: شرکت کنندگان در همایش می‌توانند طی مدت دو روز برگزاری از دستاوردهای علمی این همایش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/80022/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول