اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش خبر داد

برگزاری همایش سبک زندگی در املش

فرماندار املش از برگزاری همایش سبک زندگی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش سبک زندگی در املش

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی جعفری عصر امروز در جلسه‌ تمهیدات برگزاری همایش سبک زندگی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین رکن زندگی انسان در دنیا و آخرت روش زیستن است.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی در کشور باید ارتقا بخشیده شود، افزود: اگر در جامعه‌ای روش بهتر زیستن رعایت شود مطمئناً دچار مشکل نمی‌شود.

فرماندار املش روش زندگی کردن را در روند زندگی بشر موثر دانست و خاطرنشان کرد: طبق دین مبین اسلام روش زندگی انسان در دنیا می‌تواند در زندگی اخروی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما با سبک زندگی جوامع غربی متفاوت است، تصریح کرد: سبک زندگی در جوامع امروز تعیین کننده‌‌ترین عامل فرهنگی است.

جعفری گفت: امیدواریم که این همایش با هماهنگی و همکاری اداره‌ها بسیار مطلوب و تاثیرگذار برگزار شود تا در آینده بتوانیم برگزاری همایش ملی سبک زندگی را در املش داشته باشیم.

دبیر همایش سبک زندگی نیز در ادامه جلسه مذکور با بیان اینکه این همایش دارای 23 محور است، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 170 مقاله پژوهشی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که سه مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب و در روز همایش ارائه می‌شود.

حجت‌الله تقوی با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در استان و شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: محمدحسین رجبی‌دوانی از سخنرانان به‌نام کشوری در این همایش سخنرانی می‌کند.

وی در پایان زمان برگزاری همایش سبک زندگی را روز شنبه 10 اسفند امسال عنوان کرد و متذکر شد: این همایش در کانون معصومیه املش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول