اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شمار زیادی از اولیای دانش‏آموزان

همایش«آسیب‏های ماهواره» در مجن برپا شد

همایش«آسیب‏های ماهواره» با حضور شمار زیادی از اولیای دانش‏آموزان مدارس در مجن برپا شد.

همایش«آسیب‏های ماهواره» در مجن برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، کارشناس سیاسی سپاه شاهرود صبح امروز در همایش«آسیب‏های ماهواره» که به همت بسیج دانش‏آموزی بسطام و با حضور اولیای دانش‏آموزان مدارس مجن در سالن اجتماعات دبیرستان سپیده این شهر برگزار شد، گفت: بی‏هویت کردن نسل جوان و ایجاد دوگانگی شخصیتی از جمله اثرات ماهواره در خانواده و نسل جوان است که ما نمونه‏های فراوان آن را در جامعه و اقوام خود می‏توانیم مشاهده کنیم.

ابوالفضل دربانیان با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: استکبار جهانی بعد اینکه نتوانست انقلاب اسلامی را با جنگ‏های سخت و نیمه سخت تسلیم کند رو به جنگ نرم آورد و با کمک ابزار رسانه تلاش کرد به اهداف خود برسد.

وی افزود: استکبار جهانی با کمک قدرت رسانه‏ای و ابزار فرهنگی تلاش کرد تا ذهن و فکر ملت ایران و به ویژه جوانان ایران اسلامی را به سمت خود معطوف کند و آنها را از راه انقلاب دور کند.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تصریح کرد: دشمن با برنامه‏ریزی و دقیق و مستمر و صرف هزینه‏های هنگفت در تلاش است که انقلاب اسلامی را از راهی که طی می‏کند، منحرف کند.

وی با بیان اینکه یکی از ابزار قدرتمند دشمن ماهواره است، گفت: دشمن به وسیله ماهواره و پخش برنامه‏های مختلف ضد فرهنگ اسلامی تلاش می‏کند با نسل جوان و خانواده‌های ما را به سمت خود منحرف سازد.

دربانیان تصریح کرد: ماهواره با داشتن شبکه‏های مختلف و متنوع با هدف تخریب باورها و اعتقادات و فرهنگ جامعه اسلامی ما کار خود را آغاز کرده است و در تلاش است تا با القائات خود بنیان خانواده‌های ما را براندازد.

وی با اشاره به سریال‏ها و فیلم‏های سینمایی پخش شده از شبکه‏های ماهواره‏ای بیان کرد: این سریال‏ها با هدف‏گذاری صحیح ضد اسلامی تلاش می‏کند باورهای دینی ما را در خانواده و در بین جوانان دچار انحراف و اضمحلال کند.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: ماهواره بیشتر از آن که سود داشته باشد، ضرر دارد و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‏های ما در ترویج فرهنگ بی بندوباری در جامعه اسلامی ما می‌شود.

وی تاکید کرد: ما خواسته یا ناخواسته خود را با دست خود در معرض آماج فرهنگ‏های مسموم و آلوده منحط غرب قرار می‏دهد و سبب می‏شویم خانواده‏های ما دچار ضعف فرهنگی شوند.

دربانیان تصریح کرد: بی‏هویت کردن نسل جوان و ایجاد دوگانگی شخصیتی از جمله اثرات ماهواره در خانواده و نسل جوان ماست که ما نمونه‏های فراوان آن را در جامعه و فامیل خود می‏توانیم مشاهده کنیم.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود اظهار کرد: هوشیاری و آگاهی شما خانواده‏ها از آسیب‏های ماهواره سبب می‏شود تا در استفاده از این ابزار جنگ نرم تجدید نظر کنید و با دقت بیشتری در این خصوص عمل کنید.

وی افزود: توجه به فرهنگ اسلام مهمترین موضوع در حفظ حریم خانواده‏ها و جامعه ماست و باید دقت کنیم تا این اصل اساسی حفظ شود، پس دقت کنید و هوشیار باشید.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول